10 TRUCURI care te ajuta sa te concentrezi. Multa lume ignora punctul 3!

09 august 2017, , Vizualizări: ...
sfatulparintilor.ro-Alimente care iti distrug creierul

Odata cu inaintarea in varsta corpul uman incepe sa aiba de suferit, la fel si creierul. Vestea buna este ca iti poti creste sansele de mentinere a sanatatii creierului daca adaugi in dieta alimente si bauturi inteligente.

 

Iata 10 alimente care te ajuta sa te concentrezi.

 

 

  1. Cafeina te face mai alert

Nu exista o formula magica care sa-ti creasca IQ-ul sau sa te faca mai inteligent – dar anumite substante, ca de exemplu cafeina te pot energiza si te ajuta sa te concentrezi. Cafeina se gaseste in cafea, ciocolata, bauturi energizante si unele medicamente si iti ofera un plus de energie, doar ca efectul este pe termen scurt. Daca bei prea multa cafeina iti da o stare de nervozitate si de lipsa de confort.

 

 

  1. Zaharul iti creste vigilenta

Zaharul este combustibilul preferat al creierului – nu este vorba de zaharul obisnuit, ci de glucoza, pe care organismul il proceseaza din dulciurile si carbohidratii pe care ii mananci. Tocmai de aceea o bautura dulce poate sa-ti ofere o imbunatatire pe termen scurt a memoriei, analizei si abilitatii mentale.

Prea mult zahar, totusi, iti va face rau intrucat surplusul se va depune sub forma de grasime.

 

 

 

  1. Mananca micul dejun pentru a-ti hrani creierul

Esti tentat sa sari peste micul dejun? Studiile au demonstrat ca micul dejun poate imbunatati pe termen scurt memoria si atentia. Subiectii care au mancat au tendinta de a avea rezultate mai bune decat cei care nu au mancat dimineata. Alimentele aflate in topul listei oamenilor de stiinta sunt cerealele integrale, lactatele si fructele. Insa nu exagera cu mancarea; cercetatorii au descoperit si ca un mic dejun bogat in calorii pare sa impiedice concentrare.

 

 

  1. Pestele ajuta cu adevarat creierul

Pestele gras bogat in omega 3 este un aliment cheie pentru sanatatea creierului. Acesti acizi grasi (omega 3) au o putere uluitoare asupra creierului: o dieta bogata in omega 3 este legata cu un risc scazut de dementya si atac cerebral si, in plus, incetineste declinul mental. De asemenea, acizii grasi pot juca un rol vital in imbunatatirea memoriei, in special pe masura ce imbatranesti. Atat inima cat si creierul iti vor multumi daca mananci peste de doua ori pe saptamana.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: ,

Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comenteaza

Meniu