Surse de proteine vegetale în perioada de post și pentru vegetarieni

03 noiembrie 2017, , Vizualizări: ...

Ce surse de proteine ai la îndemână atunci când ești în post și nu consumi carne sau ești vegetarian? Multe alimente conțin proteine, deci ai de unde alege. Iată care sunt acestea și vezi care îți plac mai mult.

Cum nu toate persoanele consumă carne sau lactate pentru a-și lua necesarul zilnic de proteine există și varianta vegetală.

Organismul tău va fi cu mult mai sănătos dacă vei consuma carne într-o cantitate mai redusă.

Un adult are nevoie de 1 gram de proteine pentru fiecare kilogram din greutatea sa corporală.

Surse de proteine vegetale – quinoa

Au cea mai mare cantitate de proteine per 100 de grame din toate cerealele.

Quinoa este bogată și în fibre vegetale și este considerată, alături de soia, un aliment vegetal complet când vine vorba de proteine.

Poate fi folosită în loc de orez sau într-o salată cu fructe uscate.

Surse de proteine vegetale – boabe și legume

Soia este bogată în proteine, dar la fel de bune sunt și fasolea albă și neagră, mazărea, lintea.

Au între 14 și 19 grame de proteine la o cană de conținut.

Boabele și legumele conțin și un complex sănătos de carbohidrați și au beneficii și pentru colon.

 

Citeste continuarea pe libertateapentrufemei.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comenteaza

Nume (obligatoriu)

Mail (nu va fi facut public) (obligatoriu)

Website

Meniu