Shop
Ultimele 100 de articole

Exercitii fizice care combat stresul

19 aprilie 2013, , Vizualizări:
sfatulparintilor.ro - Exercitii fizice care combat stresul

Practicarea unor exercitii fizice este cea mai buna modalitate de a combate stresul. Traim intr-o lume plina de stres in care organismul nostru se afla mereu in stare de alerta. Cum aceasta energie care se acumuleaza nu este folosita nicaieri, organismul ramane alert de-a lungul mai multor ore. Astfel ca exercitiile fizice sunt cele mai potrivite pentru a disipa excesul de energie, mai ales daca ai un loc de munca sedentar.

 

 

Exercitiile fizice cel mai potrivite pentru combaterea stresului sunt jogging-ul si mersul pe bicicleta

Energia trebuie canalizata inspre exercitii fizice de genul: jogging sau mersul pe bicicleta. Nu trebuie neaparat sa mergi la o sala, poti face miscare si cand iti plimbi cainele sau cand dansezi acasa pe muzica favorita.

Expertii recomanda ca exercitiile sa fie facute la intensitate moderata, 30 de minute, cel putin 5 zile pe saptamana. Iata motivele pentru care nu trebuie sa ratezi nici o zi fara sa-ti antrenezi corpul: miscarea nu doar ca imbunatateste sanatatea si reduce stresul, insa relaxeaza muschii tensionati si te ajuta sa dormi. Datorita endorfinei eliberate in sistemul sangvin in urma exercitiilor fizice, te vei simti relaxat su fericit. Tocmai de aceea miscarea este un instrument folositor in lupta impotriva depresiei si a anxietatii si, in acelasi timp, reduce riscul dezvoltarii unor boli de inima si infarct, scade tensiunea arteriala, reduce durerile de spate si te ajuta si in cazul in care ai diabet. In plus, persoanele aflate intr-o forma fizica buna se descurca mai bine in conditii de stres fara ca sanatatea sa le fie afectata.

 

 

Mersul pe jos face parte din exercitiile fizice ideale

Chiar si cel mai iesit din forma dintre oameni poate sa-l includa in agenda sa zilnica. O repriza de mers pe jos in fiecare zi este o forma grozava de aerobic. Este gratis, intareste inima si ajuta si musculatura picioarelor. De asemenea, te ajuta sa previi osteoporoza, scade tensiunea arteriala si colesterolul, lupta impotriva diabetului si creste flexibilitatea. Sa mergi timp de 30 de minute in fiecare zi este un obiectiv usor de atins, iar in cazul in care ti se pare un efort prea mare poti sa-l imparti in 2 reprize, 15 minute la pranz si alte 15 minutea seara. Pe masura ce conditia ta fizica se imbunatateste poti alterna cu o alergare usoara. Sa urci pe scari, in loc sa folosesti liftul, este o alegere care va deveni reflex dupa o perioada scurta de timp.

 

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: ,

seo
Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.