Shop
Ultimele 100 de articole

9 stimulente instantanee pentru sanatate

21 martie 2013, , Vizualizări:

Pot parea gesturi marunte, dar beneficiile pentru sanatatea ta emotionala si fizica sunt instantanee, importante si dovedite. Iata care sunt aceste 9 mici stimulente pentru sanatate, conform expertilor Prevention.com.

 

1. Chicoteste – imbunatateste circulatia sanguina cu 21%

Rasul e bun pentru inima. Un studiu recent a aratat ca vasele sanguine ale persoanelor care au ras uitandu-se la o comedie s-au dilatat cu o cincime si au aramas asa timp de 24 de ore. Cand aceleasi persoane s-au uitat la un documentar serios, arterele lor s-au contractat cu pana la 18%, iar contractarea vaselor sanguine poate duce la hipertensiune. Mai mult, hormonii starii de bine eliberati in organism de creier cand razi si esti fericit au numeroase alte efecte benefice asupra sanatatii.

 

2. Spala-te pe dinti si foloseste ata dentara – reduce riscul cancerului la gat sau cap cu 400%

Ai grija de dintii tai si zambetul stralucitor nu va fi singurul beneficiu. Noi studii au aratat ca persoanele care au periodontita cronica (o boala a gingiilor) sunt de patru ori mai expusi riscului de a face un tip de cancer in zona capului si gatului (mai aes in gat si in gura) decat restul populatiei. Bolile gingiei apar cand bacteriile din tartru ajung sa infecteze gingia, asa ca spala-te pe dinti si foloseste ata dentara in mod regulat pentru a impiedica formarea tartrului.

 

3. Fa-ti un ceai – reduce riscul de atac cerebral cu pana la 21%

Un studiu facut la Facultatea de Medicina UCLA a aratat ca persoanelor care beau cel putin trei cani de ceai pe zi le scade riscul de a face un atac cerebral la o cincime fata de cei care beau mai putin de o cana de ceai pe zi. N-are importanta daca preferi ceaiul negru sau verde – ambele sunt facute din aceeasi planta, Camellia sinensis, ai carei puternici antioxidanti si amino-acizi protejeaza vasele sanguine si arterele.

 

4. Ascunde telecomanda – inlatura 5 cm din circumferinta abdominala

Cand te uiti la televizor si vrei sa schimbi postul lasa telecomanda! Ridica-te si schimba postul manual. Un studiu australian a dovedit ca persoanele care fac cea mai multa activitate usoara, chiar si in timpul unui comportament sedentar precum uitatul al tevizor, au talii cu 16% mai subtiri decat cei care nu se misca din fotoliu. Chiar si simplul gest de a te ridica din fotoliu ca sa circuli un minut prin casa (fie pana la televizor, fie pana in bucatarie sau baie), este suficient ca sa aiba un efect semnificativ, indiferent ca persoanele respective fac sau nu sport in mod regulat. In plus, subiectii activi ai studiului aveau indicele de masa corporala si nivelurile de glucoza si trigliceride mai scazute decat cele ale subiectilor care nu s-au ridicat din fotoliu.

Ca sa te misti un pic in timpul zilelor sedentare, iata ce mai poti face: ridica-te in picioare de cate ori suna telefonul la birou si vorbeste plimbandu-te prin camera; fa-ti o ruta ocolitoare ca sa te intorci de la toaleta la tine in birou; ridica-te si intinde-te putin inainte sa citesti un nou mail.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: ,

Loading...
Organic India
seo
Gradinita
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu