Protejarea copiilor de reclame
Publicitatea nu trebuie sa ajunga la copii, pentru a nu le influenta obiceiurile alimentare, iar in scoli sa existe alimente sanatoase, pentru ca nu se schimba nimic daca merg la cantina si pot cumpara ciocolata sau bauturi carbogazoase, a declarat expertul OMS Joao Breda. El a adaugat ca modificarea comportamentelor care tin de alimentatia nesanatoasa nu se poate face fara investitii in politici care au avut succes in alte tari. „Doar a le spune copiilor ce este bine si ce este rau nu functioneaza daca apoi merg la cantina si cumpara ciocolata sau bauturi carbogazoase cu mult zahar. Daca nu exista alimente sanatoase in scoli, nu facem nimic. Dar asta deriva din legislatie, din imbunatatirea sistemului sanitar. E o combinatie. Nu putem vorbi doar de abordari foarte simple. (…) Tarile isi pot imbunatati propriile politici pe actiuni care s-au dovedit eficiente. Spre exempu, controlul in marketing si publicitate pentru copii s-a dovedit foarte eficient. (…) Trebuie sa abordam lucrurile de la radacina. In tari cum ar fi Suedia, parintii nu vor ca vreun fel de publicitate sa ajunga la copiii lor, si asta ar trebui sa avem peste tot”, a spus, miercuri, expertul OMS, la conferinta in care sunt prezentate rezultatele studiului „Cosul National de Alimentatie Sanatoasa”.
Citeste continuarea: 1 2 3 4 5
RETROGRADUL lui MERCUR din 25 NOIEMBRIE poate AGITA aceste 3 ZODII
Lecția DIVINA pe care fiecare ZODIE trebuie să o ÎNVEȚE înainte de 2025