Mituri celebre în diete. Află care sunt adevărate și care nu! - Sfatulparintilor.ro
Ultimele

Mituri celebre în diete. Află care sunt adevărate și care nu!

Sfatulparintilor » Familie-Părinţi » Diete sanatoase » Mituri celebre în diete. Află care sunt adevărate și care nu!

De-a lungul timpului s-au format tot felul de credinţe cu privire la curele de slăbire. Am luat în considerare mituri despre care cu siguranţă aţi auzit, iar dr. Şerban Damian ne lămureşte care este adevărul.

Cu cât dieta e mai strictă, cu atât va funcţiona mai bine – Mulţi oameni apelează la diete dure, restrictive şi complicate atunci când vor să scape de kilogramele în plus. Li se pare că acestea pot fi mai eficiente. Regimurile alimentare echilibrate, suportabile sunt privite cu neincredere, adică exact invers decât fi normal. În special femeile optează pentru cure draconice, prin care elimină complet unele grupe alimentare sau care impun consumarea numai a unor alimente (de exemplu: regimul disociat, cura cu varză, dieta cu grepfrut). Aceste diete sunt proaste pentru că privează organismul de o mulţime de nutrienţi importanţi.

Ghid cuvinte
Ghid digital. Descarci instant
100 de expresii care fac rau copiilor, interzise unui parinte bun
47 lei
Cumpara Descarca demo

Dacă reduci drastic numărul caloriilor, vei slăbi mai repede – Parţial este adevărat, însă numai dacă iei în considerare primele zile sau cel mult două săptămâni. Pentru că atunci când reduci foarte mult caloriile, de fapt îţi supui organismul la înfometare. Corpul tău va încerca să îşi protejeze resursele şi va încetini rata metabolismului, după care se va stopa scăderea în greutate. Aşadar, este o metodă neindicată.

Grăsimea trebuie evitată – Este o mare greşeală să consideraţi toate grăsimile alimentare ca dăunătoare pentru organism. ”Doar excesul de grăsimi este nociv! Toţi avem nevoie în alimentaţie şi de o anumită cantitate de lipide, fiindcă o mare parte din structurile organsimului sunt formate din grăsimi. În plus, prezenţa grăsimilor în mâncare o face mai gustoasă şi mai saţioasă. Anumite grăsimi, cum ar fi acizii graşi omega-3 care se găsesc în peşte şi scoici sunt absolut necesare pentru buna funcţionare a organismului”, subliniază dr. Şerban Damian.

 

Citeste continuarea pe libertateapentrufemei.ro

Data articol: 17/12/2016