Shop
Ultimele 100 de articole

dapat menjaga jalinan. Kita memerlukan timing yang cocok buat bergembira ria pora menghabiskan buah rival. Metode mengaitkan 2 baluarti pula agen sbobet diketahui dalam bumi game catur. Triknya merupakan kalian cuma wajib mengaitkan benteng- benteng. 2 baluarti yang bertugas serupa hendak lebih kokoh dari 1 baluarti.

Gambling Online merupakan cara baru dalam bermain judi saat ini, Platform kami yaitu judi, merupakan sebuah situs online terbaik dan terbesar yang menggunakan uang asli dan terpercaya di berbagai negara, sekaligus menjadi sebuah situs judi yang legal. penjudi merupakan pelanggan yang akan selalu kami prioritas kan dan menjadi support layanan utama dari kami. Kalian dapat menemukan banyak jenis permainan di situs QQibs kami seperti judi bola atau pun kasino online sebenernya ada banyak lagi jika kalian mau silahkan kalian buka situsnya sendiri, Tujuan kami adalah menjadi sebuah situs yang dipercaya oleh berbagai pelanggan di seluruh dunia, tunggu apa lagi langsung saja daftar

Top alimente care reduc riscul de Alzheimer

19 noiembrie 2015, , Vizualizări:
sfatulparintilor.ro-alzheimer

Cheia unui creier sanatos s-ar putea afla in farfuria ta. Cand este vorba de o dieta sanatoasa exista o multime de studii despre ce ar trebui sa mananci pentru orice obiectiv de sanatate ti-ai propune. Vrei sa-ti protejezi inima? Exista o dieta pentru asta. Vrei sa reduci riscul de diabet, sa scapi de grasimea de pe burta ori sa-ti cresti nivelul energetic? Doctorii stiu si in aceste cazuri ce alimente sa-ti recomande. Exista si un plan alimentar care sa te ajute sa tii pe loc afectiunea Alzheimer? Bineinteles ca da, in prezent au aparut noi modalitati de combinare a dietei mediteranene si abordarea dietetica pentru a stopa hipertensiunea. Se numeste dieta MIND si s-a demonstrat ca persoanele care o adopta reduc cu pana la 53% riscul de Alzheimer. Chiar si urmarea sa sporadica scade riscul cu pana la 35%. Iata, mai jos, alimentele care fac parte din dieta MIND.

 

 

  1. Legumele cu frunze verzi

Orice plan alimentar sanatos se bazeaza in proportie mare pe legume. In dieta MIND un rol important il joaca legumele cu frunze verzi. Si nu intamplator: doua studii importante la care au participat persoane in varsta au demonstrat ca un consum mai mare de doua portii de legume pe zi este asociat cu o incetinire a declinului cognitiv (cel mai puternic efect il au legumele cu frunze verzi). Participantii dintr-un studiu care mancau mai mult de doua portii zilnice de legume aveau o functionare a creierului echivalenta cu a persoanelor cu cinci ani mai tinere. Legumele cu frunze verzi contin, in general, mai multa vitamina E (iar nutrientul este un puternic antioxidant ce ajuta la mentinerea sanatatii neuronilor) decat alte legume. Pentru un surplus de sanatate adauga ulei de masline in salata. Grasimile sale sanatoase imbunatatesc absorbtia de vitamina E.

 

 

  1. Fructele de padure

Daca iti place sa adaugi fructe in cereale ori iaurt opteaza pentru afine si capsuni – sunt cele mai bune. Un studiu la care au participat peste 16.000 de femei cu varste peste 70 de ani a relevat faptul ca cel putin o portie de afine ori doua de capsuni pe saptamana intarzie imbatranirea cognitiva cu pana la doi ani si jumatate comparativ cu cea a persoanelor care consuma mai putin din oricare dintre aceste doua tipuri de fructe. Efectul antiimbatranire poate fi atribuit antocianinei care potejeaza neuronii aflati in regiunile creierului responsabile cu invatarea si memoria.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: , , , ,

Minimax
seo
Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.
Meniu