Shop
Ultimele 100 de articole

12 metode pentru a-ti mari aportul de vitamina D

17 ianuarie 2014, , Vizualizări:

Vitamina D este esentiala pentru sanatatea oaselor. Ultimele cercetari arata ca are si alte beneficii, cum ar fi protectia impotriva racelii si imbunatatirea cazurilor de depresie.

Chiar daca ai un aport zilnic potrivit de vitamina D, este posibil sa nu se absoarba toata daca nu stai la soare sau daca corpul tau are o problema cu asta. Iata 12 metode prin care te poti asigura ca vitamina D este consumata si absorbita corespunzator.

 

 

1. Expunerea la soare. Precum am mentionat, soarele este important in absorbtia de vitamina D. Nu este cazul sa te expui la soare prea mult, este contraindicat pentru sanatatea pielii, dar o expunere de 20-25 de minute este suficienta.

 

 

2. Pestele gras poate fi o sursa buna de vitamina D. Poti sa alegi intre somon, macrou, pastrav, ton si anghila. O portie medie de somon, de exemplu, contine 450 de unitati vitamina D din cele 600 necesare zilnic. In plus, aceasta carne este bogata in omega 3.

 

 

3. Conserva de ton poate fi o alternativa la pestele proaspat. Si sardinele contin vitamina D. Nu numai pestele proaspat este o sursa ci si conservele. Ele sunt adesea mai la indemana, au valabilitate mai mare si pot fi mai usor de preparat sau consumat.

 

 

4. Ciupercile, la fel ca oamenii, au capacitatea de a produce vitamina D atunci cand sunt expuse la lumina ultravioleta. Cu toate acestea, sunt de obicei, cultivate in intuneric si nu contin vitamina. Branduri specifice sunt cultivate in lumina ultravioleta pentru astimula productia de vitamina D. Cautati-le pe acestea la supermarket, un exemplu ar fi Dole Portobello.

 

 

5. Laptele. Anumite tipuri de lapte si lactate contin si vitamina D. Daca lactatele sunt pe placul tau, pot fi o sursa de vitamina D. Verifica informatiile de pe ambalaj pentru a fi sigur ca produsul ales o contine.

 

 

6. Sucul de portocale. Daca alimentele enumerate pana acum nu prea sunt pe placul tau, poti sa iti maresti aportul de vitamina D consumand suc de portocale. Ca si la lactate, cand cumperi este indicat sa citesti eticheta pentru a alege sucul aditivat cu vitamina D. Nu toate o contin.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , , ,

Loading...
Organic India
seo
Gradinita
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu