Sfatulparintilor.ro | Sfaturi zilnice pentru parinti cu copii inteligenti
Sfat Gradinite Sfatulparintilor.ro | Sfaturi zilnice pentru parinti cu copii inteligenti
Sfatulparintilor: Cele mai bune exercitii fizice contra durere

Familie-Părinţi/Sanatate fizica si mentala

Top 4 exercitii fizice care reduc durerea cronica

13 ianuarie 2016, , Vizualizări: ...

Durerea, indiferent de tipul ei, creeaza tuturor mari disconforturi. Primul lucru la care se gandesc multi oameni cand au o durere cat de mica, este sa dea fuga la farmacie sa ceara un calmant. E timpul sa va schimbati optica. Medicamentele anti-durere pot fi evitate, exercitiile fizice sunt o alternativa sanatoasa, fara efecte secundare, care in plus, nu te costa nimic. Iata-le pe cele mai eficiente dintre ele.

 

Exercitii fizice #1: Plimbarile

Este la indemana oricui sa faca cativa pasi in aer liber. Plimbarile sunt excelente exercitii fizice aerobice care ajuta la oxigenarea celulelor, cresc nivelul de energie si reduc durerea. La fel de benefice sunt mersul pe bicicleta si inotul. Expertii recomanda sa faci astfel de exercitii fizice de trei-patru ori pe saptamana, cu o zi pauza intre ele.

 

Exercitii fizice #2: Miscari de stretching

Exercitiile fizice de stretching nu numai ca au grija de flexibilitatea articulatiilor si muschilor vostri, insa ele imbunatatesc inclusiv mobilitatea, ceea ce inseamna ca te vei misca cu mai multa usurinta, in viata de zi cu zi. In acest fel nu vei mai avea probleme daca te uiti brusc peste umar sau sa te ridici pe varfurile picioarelor, pentru un obiect situat pe partea cea mai inalta a raftului de la birou.

In acelasi timp, exercitiile fizice de stretching iti pregatesc corpul pentru a face fata cu succes antrenamentelor de la sala. Este important sa stii ca acest tip de exercitii fizice incheie antrenamentele de la sala. Nu trebuie facute inainte ca muschii sa fie bine incalziti, in caz contrar poti suferi accidentari grave.

 

Exercitii fizice #3: Antrenamentele pentru marirea fortei

Secretul unei strategii de succes este urmatorul: foloseste gantere usoare cu miscari de ridicare si coborare lente. Aceste exercitii fizice  iti vor imbunatati tonusul, in vreme ce muschii vor deveni mai puternici, ceea ce inseamna mai putin efort pentru ei si, automat, vor obosi mai greu. In plus, exercitiile fizice cu greutati ajuta la tratarea depresiei, cel putin la fel de bine precum medicamentele, au demonstrat-o mai multe studii pe aceasta tema.

Fa-ti un program complet in care sa lucrezi absolut toate zonele mari ale corpului cu:

exercitii pentru abdomen , exercitii pentru piept, exercitii pentru umeri, exercitii pentru spate si exercitii pentru brate, de doua – trei ori pe saptamana cu cel putin o zi de odihna intre ele .

Pentru inceput, foloseste greutati cu care sa poti face usor 8 repetari, mai apoi le poti mari pana la 10-12. Odata ce reusesti sa faci 12 repetari creste usor greutatea – si pornesti din nou de la 8 repetari.

Scurteaza miscarile pentru a evita orice fel de disconfort al muschilor implicati in exercitii fizice.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , , ,

Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro
Gama completa de triciclete pentru copii pe Nichiduta.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comentarii (67)

  1. anuta22 spune:

    Bune de stiut aceste exercitii,si bine inteles e bine de incercat.

  2. asminasmin spune:

    bun articol

  3. nisipeanu elena spune:

    in afara de yoga pe restul le cam practic…

  4. […] Exercitiile pentru spate te ajuta sa adopti o postura care impresioneaza. Oamenii cu spatele drept si privirea semeata au starnit dintodeauna admiratia celor din jur. Iar exercitiile pentru spate exact asta iti ofera: o postura dreapta,  regeasca, impresionanta. In plus, exercitiile pentru spate te pot intineri mult mai eficace decat orice tratament cu Botox sau chirurgie plastica. Iar mentinerea sanatatii oaselor inseamna mai mult decat orice lifting al pielii.  Desi inconvoierea spatelui pare a fi o caracteristica a varstei inaintate, de cele mai multe ori este cauzata de osteoporoza si de afectarea vertebrelor din partea superioara a spatelui. […]

Comenteaza