Familie-Părinţi/Frumusețe și stil

8 greseli de sanatate pe care le fac femeile

10 aprilie 2016, , Vizualizări: ...
sfatulparintilor.ro - sanatate femei

Incerci sa mananci sanatos, sa faci sport in mod regulat si, in general, sa ai un stil de viata sanatos insa, adesea, in timpul zilei te simti obosita, somnoroasa, sleita de orice picatura de energie. Multe femei sanatoase, fac astfel de greseli, in special cele care vor sa scape de kilogramele in plus. Uneori, poti face aceste greseli fara ca macar sa realizezi.

Iata care sunt cele mai intalnite greseli de sanatate pe care le fac femeile.

 

 

  1. Nu beau suficienta apa

Multe femei spun ca le este greu sa consume opt pahare de apa pe zi.  Insa trebuie sa gaseasca o modalitate prin care sa fie hidratate de-a lungul zilei. Poti sa adaugi fructe de padure sau zmeura in apa. Sau, poate ca iti place apa cu lamaie. Deshidratarea poate cauza senzatia de gura uscata, oboseala, schimbari bruste de dispozitie sau chiar constipatie. In plus, daca bei suficienta apa, apetitul tau va fi redus ceea ce te ajuta sa scapi mai repede de surplusul de kilograme si, in general, vei fi mai sanatoasa. Bea 6-8 pahare de apa pentru a evita deshidratarea.

 

 

  1. Sar peste mese si nu consuma suficiente alimente integrale

Saritul peste unele mese incetineste metabolismul si duce la supraalimentare, crestere in greutate si poate duce la aparitia unui numar de afectiuni importante. In plus, daca nu consumi suficiente alimente integrale in timpul zile nu este de mirare ca te vei simti somnoroasa si obosita.

Alimentele integrale precum fasole, nuci, alune, cereale integrale, seminte, fruncte si legume iti accelereaza metabolismul, imbunatatesc digestia, cresc nivelul energetic, tin sub control poftele si imbunatatesc starea de sanatate in general. Opteaza pentru cel putin trei portii de fructe si legume pe zi pentru a avea cea mai buna protectie impotriva a numeroase boli.

 

 

  1. Nu consuma suficiente proteine

Multi vegetarieni nu au suficiente proteine in alimentatia lor. Chiar si daca nu esti vegetariana s-ar putea sa nu ai proteine de ajuns in dieta.

Este vital sa consumi proteine in fiecare zi. Te ajuta sa tii glicemia sub control, sa te simti pentru mai multa vreme satula, iti imbunateste concentrarea mentala si sa-ti creasca masa musculara si sa pierzi kilogramele nedorite. Incorporeaza in dieta ta graul negru, semintele de quinoa si chia, spirulina, seminte de canepa, soia, oua si alte alimente bogate in proteina.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: , ,

Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comenteaza

Meniu