Shop
Ultimele 100 de articole

Alimente bogate in calciu: Cum sa iti maresti aportul de calciu fara sa consumi lactate

05 iunie 2018, , Vizualizări: ...
Alimente bogate in calciu -sfatulparintilor.ro - pixabay_com

Alimente bogate in calciu. Calciul este indispensabil pentru oase sanatoase, dar acesta nu trebuie sa vina neaparat din produse lactate.

 

Afla mai jos care sunt cele 5 alimente bogate in calciu, niciunul dintre ele nefiind inclus in categoria lactatelor.

 

 

Legumele cu frunze verzi in topul alimentelor bogate in calciu

Aici ne referim la spanac, salata, urzici. Ele contin calciu si alte vitamine si minerale care sunt esentiale intr-o dieta sanatoasa. O salata cu spanac si somon la pranz iti va oferi energia necesara sa iti continui ziua la capacitate maxima, si calciu pentru a iti intari oasele.

 

 

Portocalele, alimente bogate in calciu

Cele mai iubite citrice contin si o doza importanta de calciu. Portocalele sunt o solutie foarte buna cand esti pe fuga, iti vor intari imunitatea datorita vitaminei C, dar si sistemul osos, multumita calciului.

 

 

Migdalele, alimente bogate in calciu si vitamina E

Migdalele contin de-o potriva vitamina E, dar si calciu care iti imbunatatesc sanatatea parului si a unghiilor. Serveste-le drept gustare intre mese sau la micul dejun in bolul de cereale si-ti vei asigura o parte din doza zilnica necesara de calciu pentru organism.

 

 

Fasolea, un alt aliment bogat in calciu

Contrar parerii noastre romanesti, fasolea nu este „mancarea saracului”, ieftina si fara beneficii. Fasolea este un aliment foarte apreciat in strainatate. Fasolea este bogata in proteine, fibre si calciu. Este o cale, economica intr-adevar, de a-ti face alimentatia mai sanatoasa. Nu o ocoli si pregateste-o in toate modurile: fiarta in salate, in mix mexican, iahnie sau batuta.

 

 

Alimentele aditivate, o sursa importanta de calciu

Mancarea procesata are o reputatie din ce in ce mai rea. Asta nu inseamna ca toate intra in aceasta categorie. Exista si alimente imbunatatite cu vitamine si minerale precum calciu. Cerealele sunt un exemplu. Consumate la micul dejun, cerealele sunt o cale indicata de a introduce acesti nutrienti in dieta. Trebuie doar sa ai grija la cantitatea de zahar adaugat.

 

Cuvinte cheie: , , ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu