Shop
Ultimele 100 de articole

Exercitii pentru spate: 6 sfaturi ca sa ai un spate drept si sa scapi de dureri

05 decembrie 2021, , Vizualizări:
exercitii pentru spate - sfatulparintilor.ro - pixabay-com - woman-1661548_1920

Cateva exercitii pentru spate te ajuta sa adopti o postura care impresioneaza. Oamenii cu spatele drept si privirea semeata au starnit dintodeauna admiratia celor din jur. Iar exercitiile pentru spate exact asta iti ofera: o postura dreapta,  regeasca, impresionanta.

In plus, exercitiile pentru spate te pot intineri mult mai eficace decat orice tratament cu Botox sau chirurgie plastica. Iar mentinerea sanatatii oaselor inseamna mai mult decat orice lifting al pielii.  Desi inconvoierea spatelui pare a fi o caracteristica a varstei inaintate, de cele mai multe ori este cauzata de osteoporoza si de afectarea vertebrelor din partea superioara a spatelui.

Iata 6 sfaturi care sa te ajute sa adopti o postura dreapta pe durata intregii vieti.

Exercitii pentru spate #1:  Destinde-ti spatele

Acum, cand multe persoane petrec intreaga zi in fata computerului, este foarte important sa-ti indrepti spatele astfel incat sa-i imbunatatesti flexibilitatea. Uneste-ti mainile la ceafa si trage de umeri in spate, pentru a-ti intinde muschii omoplati. Iar pentru a mentine sanatatea spatelui inferior trebuie sa te ridici de pe scan la fiecare jumatate de ora, sa te intinzi sau sa te plimbi timp de cateva minute.

Exercitii pentru spate #2: Tine spatele drept

Cand lucrezi la birou este indicat sa mentii spatele si umerii drepti. Este o pozitie care ar trebui sa intre in reflex. Va dura ceva vreme pana sa devina obisnuinta, tocmai de aceea este indicat sa inveti sa fii mereu constient de postura corpului tau, iar pentru asta sunt indicate exercitiile de yoga si Pilates. Acestea te vor deprinde sa adopti o pozitie corecta de fiecare data cand esti la birou.

Citeste si: Exercitii pentru brate: Cum sa-ti tonifici musculatura mainilor in 10 minute

Exercitii pentru spate #3: Intareste zona abdominala

Exercitiile yoga si Pilates sunt modalitati foarte bune de a intari zona mediana a corpului tau: atat muschii abdominali cat si cei din zona pelviana. Acestia sunt fundatia pentru o postura buna. In plus, daca zona abdominala este bine dezvoltata aduce si alte beneficii de la imbunatatirea performantelor atletice pana la prevenirea incontinentei urinare. Si nu doar atat, o zona mediana puternica va imbunatati inclusiv performantele sexuale.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , ,

seo
Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.