TOP 10 fructe si legume vedete in septembrie. Tu cat de des le mananci? - Pagina 2 din 2 - Sfatulparintilor.ro
Ultimele

TOP 10 fructe si legume vedete in septembrie. Tu cat de des le mananci?

fructe si legume vedete in septembrie

6. Rubarba – pentru anemie

Rubarba se poate transforma intr-un preparat delicios impotriva anemiei, gratie continutului ridicat de fier, acid folic si vitamina C.In plus, rubarba contine vitamina A, precum si B6, B1 si B2. Studiile recente au dovedit ca rubarba contine antioxidanti care protejeaza corpul impotriva bolilor cardiovasculare.

Nu rata nici: Alimentatie sanatoasa: 5 fructe si legume care lipsesc din dieta

Ghid cuvinte
Ghid digital. Descarci instant
100 de expresii care fac rau copiilor, interzise unui parinte bun
47 lei
Cumpara Descarca demo

7. Varza alba – anticancer

Varza alba este excelenta atat in stare cruda cat si murata. Ea contine vitaminele C si E, precum si acid folic. Antioxidantii si fibrele din varza protejeaza organismul impotriva cancerului si bolilor de inima.

8. Ciuperci – pentru vitamina D

Ciupercile, ca si soarele, ofera corpului vitamina D. Ciupercile mai contin si seleniu, potasiu si vitamina D, precum si alti antioxidanti care protejeaza corpul impotriva degradarii celulare si bolilor cardiovasculare.

9. Porumb – pentru digestie

Porumbul dulce este o sursa excelenta de vitamina C si este excelent pentru persoanele care sufera de boala celiaca. In plus, porumbul are betacaroten si vitamine din clasa B, precum si apa si zaharuri care nu se transforma in amidon. Ele ajuta la o digestie mai usoara.

Te mai poate interesa si: Fructe si legume pe care trebuie sa le mananci pentru a combate astenia de toamna

10. Praz – pentru circulatie

Prazul de toamna este mai gros decat cel de vara, iar gustul este mai intens, facandu-l ideal pentru gatit in sezonul de toamna/iarna. Ca si ceapa si usturoiul, prazul contine sulf care intareste sistemul imunitar si imbunatateste circulatia sangelui. In plus, are si efect laxativ si diuretic, ajutand stomacul precum un balsam. Daca nu este supragatit, prazul ofera doze de acid folic, vitamina C si E.

Sursa: restaurantesolfamara.com

Imagine de Brigitte makes custom works from your photos, thanks a lot de la Pixabay

Citeste continuarea: 1 2

Data articol: 19/09/2022