5 motive sa mananci cea mai detestata leguma din lume - Sfatulparintilor.ro
Ultimele

5 motive sa mananci cea mai detestata leguma din lume

Sfatulparintilor » Familie-Părinţi » Alimentatie sanatoasa » 5 motive sa mananci cea mai detestata leguma din lume

Cand vine vorba despre broccoli parintii apeleaza la tot felul de trucuri pentru a-si convinge copiii sa-l manance. Indiferent ca este vorba despre gustul sau modul in care arata, cei mai multi dintre micuti incearca din rasputeri sa nu consume aceasta leguma.

Insa, odata cu trecerea timpului si a acumularii de informatii legate e alimentatia corecta, oamenii incep sa includa in dieta lor leguma pe care in copilarie o detestau din toata inima. Ajuta la detoxifierea organismului, reduce nivelul colesterolului, in plus este de folos in cazul oricarei deficiente de vitamine.

Ghid cuvinte
Ghid digital. Descarci instant
100 de expresii care fac rau copiilor, interzise unui parinte bun
47 lei
Cumpara Descarca demo

Broccoli nu este doar sanatos, ci este un superaliment. Este versatil in bucatarie, putand fi consumat in diverse feluri.

Iata 5 motive sa mananci cea mai detestata leguma din lume

 

 

  1. Excelent pentru scaderea in greutate

Legumele, in general, fac minuni cand este vorba despre eliminarea surplusului de kilograme sau mentinerea unei greutati sanatoase. Broccoli este bogat in fibre, ceea ce ajuta la satietate. In plus, este sarac in calorii. De asemenea, daca il consumi des, poti elimina mai usor reziduurile care contin toxine din organism.

 

 

  1. Trateaza si previne anemia

Orice persoana care se confrunta cu anemia ar trebui sa includa broccoli in dieta sa. Leguma aceasta este bogata in fier si acid folic ceea ce o transforma in cel mai bun aliment pentru tratarea si prevenirea anemiei.

Potrivit FamilyDoctor.org, vitamina C pe care broccoli o contine din belsug este de asemenea importanta intrucat ajuta organismul sa absoarba mai bine fierul.

Totodata, broccoli imbunatateste nivelul de hemoglobina din sange, care este benefica in cazul celor care se confrunta cu deficienta de fier.

 

 

  1. Bun pentru oase

Din nefericire, odata cu inaintarea in varsta, oasele incep sa slabeasca. Insa broccoli ajuta la intarirea lor. El contine calciu, magneziu, zinc, vitamina K si fosfor. Toti acesti compusi ajuta la mentinerea si intarirea sanatatii sistemului osos.

O dieta bogata in vitamina K scade riscul de fracturi.

 

Citeste continuarea: 1 2

Cuvinte cheie:
Data articol: 16/10/2016