Shop
Ultimele 100 de articole

11 reguli alimentare ca sa reduci inflamatiile din corp

11 iunie 2019, , Vizualizări:
inflamatiile din corp - sfatulparintilor.ro - foter_com
  1. Consuma alimente bogate in omega 3

Studiile au demonstrat ca omega 3 reduce inflamatia si poate ajuta la scaderea riscului de boli cronice, precum cancerul, artritele ori afectiuni ale inimii – toate au la baza un proces inflamator.

Printre alimentele bogate in omega 3 se numara semintele de in, nuci, fasole si soia. Poti apela si la suplimente cu omega 3.

De asemenea, pestele precum somonul, heringul, macroul, sardinele si crapul sunt de ajutor.

  1. Mananca peste de cel putin trei ori pe saptamana

Alege atat pestele sarac in grasimi precum calcanul si platica precum si cel care traieste in apele reci: precum somonul heringul, macroul, sardinele si crapul.

  1. Foloseste uleiul ce contine grasimi sanatoase

Corpul are nevoie de grasimi, insa alege-le pe cele care iti ofera beneficii.

Uleiul de masline virgin si extravirgin precum si cel de canola obtinut din presa la rece au cele mai bune beneficii antiinflamatorii. De asemenea, si uleiul de floarea soarelui, obtinut prin persarea la rece si cel de sofran sunt alegeri inteligente.

  1. Consuma gustrai sanatoase de doua ori pe zi

Daca, de obicei, apelezi la gustari intre doua mese principale atunci alege fructe ori iaurt grecesc neindulcit, morcovi, nuci ori migdale.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: , , ,

seo
Gradinita
Blossom Salon
codul
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.
Meniu