7 greseli cand tii cura de slabire. Acestea sunt motivele pentru care acul cantarului nu da inapoi!

11 decembrie 2017, , Vizualizări: ...
greseli cura de slabire - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - macaron-2462247_1920

Mananci numai fructe intre mese, iti numeri caloriile din farfurie, urmezi un program strict de alimentatie si faci mult sport. Cu toate astea, cand te urci pe cantar… constati ca nu slabesti mai deloc. Noi iti spunem ca este foarte posibil sa faci anumite erori, chiar daca tu stii ca urmezi un regim de viata extrem de sanatos si ca nu te abati de la acest ritm.

 

Iata 7 greseli pe care este foarte posibil sa le faci.

 

 

1. Numeri caloriile cu strictete

Stii si tu asta: ca daca renunti la cateva calorii din alimentatie, slabesti. Doar ca s-a demonstrat ca un procent foarte mic din populatie stie cu adevarat sa-si calculeze nevoile juste calorice si, ca atare, sa-si scada in mod corect numarul de calorii, astfel incat sa slabeasca. Mergi pe site-ul: prevention.com/caloriecalculator si calculeaza-ti in mod corect necesarul tau zilnic de calorii.

 

 

2. Stabileste cat de activ esti

E posibil sa crezi ca daca mergi la cumparaturi, cari niste sacose si le incarci si descarci din masina, asta inseamna consum caloric. Da, e adevarat, dar e un consum caloric mic. Una e sa faci cumparaturi si alta e sa alergi constiincios cateva ore pe zi.

Cu cat faci mai multa miscare, cu atat arzi mai multe calorii. Deci, organizeaza-te si practica un program sportiv care sa dea rezultate, in functie de propriul tau organism.

 

 

3. In cazul in care optezi pentru mancare bio/organica

Ceea ce pui in farfurie este foarte important. Insa trebuie sa stii ca daca mananci sanatos nu inseamna neaparat ca mananci si dietetic. De exemplu, daca la micul dejun sotul tau mananca o clatita mare cu unt si dulceata, baiatul tau infuleca o gogoasa, iar tu optezi pentru un pahar de fulgi de ovaz cu o mana de alune, o banana feliata si un pahar de mure bio, te felicitam ca ai ales un mic dejun sanatos, dar ne pare rau sa te anuntam ca ai consumat dintr-o data vreo 700 de calorii, ceea ce inseamna mai mult decat un sfert din necesarul zilnicsi asta numai la masa de dimineata!

Specialistii ne spun ca o idee buna este sa scriem pe o foaie de hartie tot ce mancam; faptul ca scrii si adaugi aliment dupa aliment, te va face sa fii mult mai atenta si circumspecta la capitolul cantitate si consistenta. Si nu uita ca daca masori “cu cana”, de exemplu, o cana de frunze de spanac are doar 7 calorii, o cana de vinete coapte are vreo 35 de calorii, iar una de piure de cartofi, are cam 250 de calorii. Deci, atentie la ce pui in masuratoare!

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: , , , , ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comentarii (11)

  1. sims spune:

    Bune sfaturi mai ales ca dupa ce nasc trebuie sa intru la dieta, nu ma numar printre fericitele care sa arate dupa ce ansc mai slabe ca inainte de a ramane insarcinate.

  2. claudia79 spune:

    nu comand niciodata mincar o gatesc eu.Nu este bine sa numeri calori devine o obsesie

  3. asminasmin spune:

    bun articol

  4. nisipeanu elena spune:

    foarte interesant

  5. claudia79 spune:

    nu stau sa numar calori e un chin prea multa matematica

  6. 27ralu spune:

    De multe ori am facut greseala cu snacks-urile…

Comenteaza

Nume (obligatoriu)

Mail (nu va fi facut public) (obligatoriu)

Website

Meniu