Shop
Ultimele 100 de articole

Ai peste 35 de ani? Fa zilnic aceste exercitii fizice! NU e negociabil

06 iulie 2018, , Vizualizări: 741
exercitii fizice 35 de ani - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - body-2703412_1920

Un stil de viata sanatos te ajuta sa fii mai puternic si in forma. Daca in prima parte a vietii nu dai prea mare atentiei exercitiilor fizice pentru ca te consideri tanar si in putere, dupa 35 de ani trebuie neaparat sa te apuci sa faci miscare.

 

Fa zilnic aceste exercitii daca ei peste 35 de ani! NU e negociabil! Sanatatea ta poate fi influentata!

 

1. Genuflexiuni

exercitii fizice 35 de ani - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - sport-285773

Genuflexiunile intretin mobilitatea si flexibilitatea genunchilor, a gleznelor, soldurilor. Ai nevoie de ele atunci cand te asezi pe WC, pe scaun sau in masina. Nu poti face aceste lucruri daca esti intepenit. Asa ca genuflexiunile sunt primul exercitiu nenegociabil dupa ce ai implinit 35 de ani.

Pont: Incepe cu picioarele departate la nivelul umerilor, indoaie genunchii si lasa-te ca sic and ai vrea sa stai pe un scaun. Ramai in pozitie, si trage putin de spate. Ridica-te folosindu-te de muschii fesieri.

 

Urmareste exemplul video de mai jos.

 

 

2. Balansari pe un picior

Plimbarile si alergarile necesita stabilitate. Pentru a conferi muschilor stabilitate, aceste exercitii sunt excelente. Stai drept, ridica un picior si ramai in echilibru pe celalalt. Piciorul in aer balanseaza-l fata-spate, stanga-dreapta. Repeta de 5 ori fiecare miscare, apoi schimba piciorul.

 

Urmareste aici un exercitiu special pentru tonifierea picioarelor.

 

 

3. Rotiri si aplecari

exercitii fizice 35 de ani - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - fitness-310380_1280

Nu suntem roboti. Pe masura ce inaintam in varsta, corpul incepe sa isi piarda din mobilitate. Exercitiile de rotire a corpului, aplecarile te ajuta sa imbunatatesti circulatia sangelui si sa scapi de anchilozare.

 

Urmareste exemplul video de mai jos.

 

 

4. Cardio

exercitii fizice 35 de ani - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - rope-jumping-1639527_1920

Exercitiile cardio imbunatatesc sanatatea cardiovasculara, accelereaza metabolismul, contribuie la arderea grasimilor.

Cele mai bune exercitii cardio sunt saritul corzii, flotarile cu saritura (burpees) si sariturile pe loc (jumping jacks).

Sunt suficiente cate 15minute de exercitii cardio pe zi, avand grija sa alternezi intensitatea miscarilor, de la lent, la foarte rapid.

 

Urmareste exemplele video de mai jos.

 

 

 

 

 

 

Sursa: huffingtonpost.ca

Loading...
Organic India
Disney
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu