Dan Cruceru, prima vacanţă în trei - Sfatulparintilor.ro
Ultimele

Dan Cruceru, prima vacanţă în trei

Sfatulparintilor » Familie-Părinţi » Exclusiv: părinți vedete » Dan Cruceru, prima vacanţă în trei
sfatulparintilor.ro - Vacanta Dan Cruceru

Dan Cruceru, prezentatorul emisiunii “Poveştiri adevărate” difuzate de luni până sâmbătă, de la ora 16:30, Acasă, a petrecut prima vacanţă cu fiica sa.

“Eu şi soţia mea am petrecut primul concediu cu Sophia Maria. A fost un concediu dedicat ei exclusiv, destinaţia aleasă fiind, cred eu, cea mai potrivită pentru un copil de doar 11 luni. Am ales să mergem pe litoralul românesc pentru că era cel mai scurt drum pe care puteam să-l facem, plecând din Bucuresti. Am vrut ca Sophia să nu sufere nicio secundă din cauza transportului. Orice altă destinaţie i-ar fi creat un disconfort. De exemplu, un zbor cu avionul ar fi însemnat, cu tot cu statul în aeroport, cel puţin 4-5 ore, pe când în cel mult 3 ore am ajuns la mare, pitica stând confortabil în scaunul ei special de maşină”, povesteşte Dan.

Vacanţa a fost una reuşită pentru toţi trei, atât Dan, cât şi soţia sa au fost foarte încântaţi să o aibă alături pe Sophia, în prima vacanţă petrecută împreună: “Sophiei i-a plăcut foarte mult tot ce a însemnat litoralul – mare, nisip, dormit pe plajă. Ne-am bălăcit o grămadă, ne-am jucat în nisip. Cum spuneam, concediul a fost dedicat ei, aşa că şi orele de stat la plajă au fost atent alese – dimineata, cel târziu pana în ora 11:00, şi seara, după ora 17, până undeva la ora 21:00.

Prezentatorul emisiunii “Poveştiri adevărate” a fost atent la toate detaliile şi a ales ce e mai bun pentru fiica sa: “Am încercat să o ferim pe pitică de orice exces, inclusiv de prea multe raze de soare. În plus, se spune că mulţi copii se îmbolnăvesc la mare din cauza alimentelor consumate. Ei bine, am reusit să găsim un restaurant excepţional, la care am mancat aproape fiecare masă şi Sophia s-a simţit minunat”, a adăugat Dan.

Cei doi părinţi au avut însă parte şi de momente de relaxare deplină, în doi, pe care le-au savurat la maxim: “Ne-a ajutat enorm de mult bunica Sophiei, care a fost, de asemenea, cu noi în vacanţă. Astfel, seara, după ce copilul adormea, eu şi Cristina am putut să ne bucurăm şi de nopţile estivale. Am stat pe terase cu câţiva prieteni care ne-au însoţit şi, într-o seară, chiar am mers în club cu toţii. A fost o performanţă pentru noi, întrucât escapadele nocturne aproape că nu mai există de un an, de când a apărut Sophia în vieţile noastre”, povesteşte prezentatorul emisiunii “Poveştiri adevărate”.