Shop
Ultimele 100 de articole

Oboseala, slabiciune, puls neregulat? Top alimente bogate in potasiu

08 aprilie 2019, , Vizualizări:
alimente bogate in potasiu - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - steak-3640560_1920

Alaturi de calciu si sodiu, potasiul este un mineral esential pentru buna functionare a sistemului nervos, sistemului muscular, a inimii si a rinichilor. O deficienta de potasiu poate duce la stari de confuzie, aritmii ale inimii, si, cateodata, chiar si la crampe musculare. Insa cel mai frecvent semn al lipsei de potasiu este slabiciunea in tot corpul sau lipsa de energie.

Majoritatea oamenilor isi iau o cantitate suficienta de potasiu avand o dieta normala si echilibrata, din care sa nu lipseasca in primul rand fructele si legumele proaspete. Lipsa mineralelor provine, de cele mai multe ori ,din diete exagerate, care se apropie de infometare, sau prin folosirea exagerata a laxativelor care pot da dereglari ale sistemului digestiv, precum diareea.

Persoanele care practica activitati fizice sustinute au nevoie de cantitati mai mari de potasiu decat persoanele sedentare. Este bine, o data ce s-au consultat cu medicul de familie, sa opteze pentru suplimente alimentare bogate in potasiu, sau, pur si simplu sa consume o cantitate mai mare de alimente cu aceasta proprietate.

Astfel, specialistii americani in nutritie au realizat un top al celor mai bogate alimente in potasiu, dupa cum urmeaza:

Alimentele cu cel mai mare continut de potasiu

1.      Toate tipurile de carne si peste.

2.      Caisele (mai ales cele proaspete)

3.      Avocado

4.      Banana

5.      Pepene galben

6.      Kiwi

7.      Fasolea boabe

8.      Laptele

9.      Portocalele

10.  Cartofii

11.  Prunele

12.  Spanacul

13.  Rosiile

14.  Fresh-urile din legume

15.  Dovleacul

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , , ,

seo
Gradinita
Blossom Salon
codul
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.
Meniu