Shop
Ultimele 100 de articole

7 preparate bogate in calciu. Fa-le si tu!

14 august 2017, , Vizualizări: 870
sfatulparintilor.ro - Alimente bogate in calciu

Calciul are un rol esential in cresterea si dezvoltarea sistemului osos, in mineralizarea osoasa, in preventia osteoporozei, in contractiile musculare, in contractiile miocardului (muschiul inimii), in menstruatie, in coagulare, in buna functionare a sistemului nervos etc. Calciul este, astfel, un mineral indispensabil vietii, fiind implicat in nenumarate procese metabolice si avand roluri esentiale in viata tuturor celulelor corpului.

 

Iata 7 preparate bogate in calciu. Fa-le si tu!

 

  1. Sardine la gratar cu aioli

Sardinele pot fi micute insa sunt bogate in calciu, in grasimi sanatoase si, in plus, au o savoare aparte. Incearca sardine proaspete cu gratar si cu sos aioli.

– Sardine (85 grame): 325 mg calciu

– sos aioli (2 linguri): 21 mg calciu.

 

 

  1. Salata rucola

Cand este vorba despre legumele cu frunze verzi, rucola este un superaliment: bogat in vitamine si calciu. Adauga putin parmezan si o mana de migdale pentru o salata sanatoasa si gustoasa.

– rucola (1 cana): 125 mg calciu;

– migdale (12): 35 mg de calciu;

– parmezan (1 lingura): 55 mg calciu.

 

 

  1. Pizza cu blat subtire

O pizza cu blat subtire cu topping-urile potivite poate fi o sursa excelenta de calciu. Si asta inainte de a adauga branza. Incepe prin a pune somon dintr-o conserva si multa rucola pentru o pizza care furnizeaza mai mult calciu decat un pahar mare de lapte.

– Somon (85 grame): 325 mg calciu;

– rucola (o cana): 125 mg calciu;

– blat subtire pizza: 113 mg calciu.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Cuvinte cheie: ,

Loading...
Organic India
Disney
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu