Shop
Ultimele 100 de articole

dapat menjaga jalinan. Kita memerlukan timing yang cocok buat bergembira ria pora menghabiskan buah rival. Metode mengaitkan 2 baluarti pula agen sbobet diketahui dalam bumi game catur. Triknya merupakan kalian cuma wajib mengaitkan benteng- benteng. 2 baluarti yang bertugas serupa hendak lebih kokoh dari 1 baluarti.

Gambling Online merupakan cara baru dalam bermain judi saat ini, Platform kami yaitu judi, merupakan sebuah situs online terbaik dan terbesar yang menggunakan uang asli dan terpercaya di berbagai negara, sekaligus menjadi sebuah situs judi yang legal. penjudi merupakan pelanggan yang akan selalu kami prioritas kan dan menjadi support layanan utama dari kami. Kalian dapat menemukan banyak jenis permainan di situs QQibs kami seperti judi bola atau pun kasino online sebenernya ada banyak lagi jika kalian mau silahkan kalian buka situsnya sendiri, Tujuan kami adalah menjadi sebuah situs yang dipercaya oleh berbagai pelanggan di seluruh dunia, tunggu apa lagi langsung saja daftar

10 sfaturi alimentare pentru a reduce riscul de cancer de prostata

09 septembrie 2018, , Vizualizări:
cancer de prostata - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - tomatoes-1993695

Sunt multe lucruri care se stiu, dar si multe care raman de dovedit despre legatura dintre alimentatie si cancerul de prostata. Desi exista numeroase studii care sustin urmatoarele sfaturi, nici unul din alimentele de mai jos nu va preveni cu siguranta boala.

 

Totusi va vor ajuta sa reduceti riscul de cancer la prostata si, totodata, sa va imbunatatiti sanatatea.

 

1. Mananca cel putin de 3 portii de legume crucifere pe saptamana

Barbatii care mananca de 3 ori pe saptamana legume crucifere (precum broccoli, varza si conopida) au un risc cu 41% mai mic de a face cancer de prostata, conform unui studiu al Centrului de Studiu Fred Hutchinson din Seattle. Protectia oferita de aceste legume apare la cazurile incipiente de cancer de prostata.

Ce au ele asa special? Legumele crucifere maresc nivelul a doua substante fitochimice: glucosinolat si izotiocianat, care se pare ca dezactiveaza substantele care cauzeaza cancerul. Anumite studii au aratat ca aceste legume ajuta si in prevenirea altor tipuri de cancer: la plaman, stomac, colon, vezica sau san.

 

 

 

2. Consumati zilnic rosii sau produse din rosii

Barbatii care au consumat sos tomat de doua sau mai multe ori pe saptamana au avut un risc cu 25% mai mic de a dezvolta cancer de prostata. Iar barbatii care au consumat zilnic sos de rosii timp de 3 saptamani (dieta inaintea operatiei de prostata) au avut nivele de PSA in scadere si mai putine celule afectate in tesutul prostatei decat cei care nu au inclus rosiile  in alimentatia lor.

 

 

3. Alege uneori si soia

Persoanele care migreaza din Asia inspre Vest dar isi mentin regimul lor alimentar, raman in categoria cu risc scazut de cancer la prostata. Se pare ca acest lucru este datorat nivelului ridicat de fitoestrogeni din mancarurile asiatice. S-a dovedit ca fitoestrogenul din soia, genistein, incetineste evolutia bolii.

 

 

4. Ia o lingura de seminte de in pe zi

Cateva studii au aratat ca o dieta saraca in grasimi si cu un supliment de seminte de in ar putea incetini evolutia bolii la oameni si animate. Mai multe studii sunt in curs de desfasurare, dar o lingura de seminte de in pe zi iti aduce un aport de fibre, acizi omega-3 si fitoestrogeni care sunt benefici oricum pentru sanatate.

 

 

5. Mananca peste de doua ori pe saptamana

Desi este nevoie de mai multe studii, sunt din ce in ce mai multe dovezi ca acizi grasi omega-3, mai ales cei din carnea de peste, ajuta la oprirea cancerului. Un studiu din Suedia a aratat ca barbatii care nu mancau peste gras precum somon aveau un risc de 2-3 ori mai mare de cancer decat cei care consumau frecvent peste.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , ,

Minimax
seo
Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.
Meniu