Cum se poate ca aceasta femeie de 63 ani sa arate asa? Afla ce face si ce mananca si ia exemplu! – FOTO

21 iunie 2017, , Vizualizări: ...
Christie Brinkley 1 - fb

Christie Brinkley s-a intors pe coperta Sports Illustrated imbracata in costumde baie la aproape 40 de ani de la debutul sau si la 13 ani de la ultimul pictorial in care era imbracata in costum de baie. Si, cu toate ca are 63 de ani, Christie Brinkley arata ca la 20 si ceva de ani. Vazand-o nu poti sa nu te intrebi: „Oare ce mananca si ce face de arata atat de bine in bikini?”. Daca si tu te gandesti la asta, iata tot ce trebuie sa stii.

 

Christie Brinkley - fb

A renuntat la diete cu mult timp in urma

„Am incercat tot felul de diete ciudate, de la sucuri proaspete de fructe pana la a manca un singur tip de aliment pe zi sau a consuma un grapefruit inainte de orice masa. Insa ceea ce conteaza cu adevarat este o dieta echilibrata”, a declarat fostul model pentru New York Magazine.

 

 

Christie Brinkley 3 - fb

Incepe ziua cu apa calda cu lamaie

„Am primit pontul acesta pe contul meu de Instagram”. Brinkley adauga putina miere de manuka si ardei iute cayenne in apa fierbinte alaturi de sucul stors de la o lamaie. Din aceasta bautura soarbe intreaga dimineata inainte de a lua o ceasca de cafea pentru a se energiza pentru intreaga zi.

 

Christie Brinkley 4 - fb

Micul dejun este foarte, foarte generos

Brinkley a dezvaluit ca la micul dejun consuma iaurt de oaie amestecat cu afine, papaya, seminte de chia, nuci, zmeura si ovaz. Daca vrea sa aiba mai multe proteine atunci mananca o omleta din albusuri de ou cu spanac si ciuperci. In plus, ii place foarte mult paine prajita cu avocado.

 

 

Este vegetariana…

Insa „o vegetariana flexibila” dupa cum se caracterizeaza ea insasi. „Pentru ca exista Italia, petru ca exista mozzarele si pastr. Iar cand merg in Franta nu pot rezista unei felii de Camembert. Un petit sandwich au fromage (sandwich cu branza)”. Nu mananca carne de la 12 ani, insa consuma diverse tipuri de lactate.

 

Christie Brinkley 5 - fb

Pranzul este usor, insa compenseaza cu gustari

„Intotdeauna mananc o salata cu cereale sau fasole deasupra”, a explicat ea. Apoi, mai tarziu, consuma suc proaspat din kale, lime, portocale si avocado impreuna cu un amestec de seminte de dovleac, sare de Himalaya, nuci, nuci braziliene, seminte de floarea soarelui si stafide. Daca ii este foame inainte de cina un mar sau o felie de paine prajita cu unt de arahide, rezolva problema.

 

 

Sursa: cosmopolitan.com

Foto: Facebook Christie Brinkley

Cuvinte cheie: ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comenteaza

Meniu