Cum sa slabesti fara sa tii cura de slabire. De incercat! - Sfatulparintilor.ro
Shop
Ultimele 100 de articole

Cum sa slabesti fara sa tii cura de slabire. De incercat!

20 ianuarie 2018, , Vizualizări: ...
Cum sa slabesti - sfatulparintilor.ro - dieta - cura de slabire - stockfreeimages_com

Cum sa slabesti: Ti se poate parea un paradox, dar poti slabi fara sa tii cura de slabire. Nu intotdeauna curele de slabire sunt foarte sanatoase, asa ca este mult mai recomandat sa incerci altceva pentru a scapa de surplusul de kilograme nedorite.

 

Cum sa slabesti: Iata cateva modalitati prin care poti sa slabesti fara sa tii cura de slabire.

 

 

1. Mananca dupa ceas

Seteaza-ti un timp de 20 de minute pentru fiecare masa si reinventeaza-te. Daca obisnuiai sa infuleci totul in 5 minute, este timpul sa uiti de asta. Savureaza fiecare inghititura, mestec-o indelung.  In acest fel, te poti satura chiar si cu portii mici, intrucat creierul trimite semnale de satietate. Infulecatul blocheaza aceste mesaje si risti sa mananci mai mult decat trebuie.

 

 

2. Dormi mai mult, cantaresti mai putin

O singura ora de somn in plus, pe zi, duce la pierderea a 6 kilograme intr-un an, spun cercetatorii de la Universitatea din Michigan. Conditia este sa nu mananci mai mult de 2500 de calorii pe zi.  Potrivit acestora, lipsa somnului si implicit a odihnei duce la cresterea poftei de mancare.

 

 

3. Mananca mai multe legume

La masa de seara mananca trei legume sau fructe crude. Bogate in apa si fibre, fructele si legumele au mai putine calorii. Le poti gati, insa fara grasime. Foloseste lamaie, ierburi aromate si condimente, pentru gust in locul sosurilor grase, cu sare sau cu zahar.

 

 

4. Mananca supa

Supa este un mijloc excelent de a te alimenta, fara un aport crescut de calorii. Tocmai de aceea supa este primul fel de mancare pentru ca da senzatie de satietate, iar apoi, la felul doi mananci mai putin.

 

 

5. Alege cerealele integrale

Cerealele precum orezul brun, ovazul, secara, graul integral te ajuta sa slabesti. Dau mai usor senzatia de satietate, mananci mai putin si, in plus, iti pot scadea nivelul colesterolului.

 

 

6. Pune la vedere hainele preferate care ti-au ramas mici

Daca ai un obiect vestimentar care iti este foarte drag, dar care nu te mai incape, ar fi indicat sa-l agate undeva la vedere. Te vei mobiliza mai usor sa respecti regulile alimentare pentru a mai incapea in hainele preferate.

 

 

7. Uita de bacon

Daca obisnuiai sa mananci doua felii de bacon la micul dejun, uita de ele. Te “salveaza” de 100 de calorii care, adunate, te scapa intr-un an de 4,5 kilograme. Le poti inlocui cu rosii, ardei gras, branza de capra.

 

 

 

8. Opteaza pentru pizza vegetala

Daca iti place pizza, alege toppingurile cu mai multe legume in locul celor cu carne, salam sau carnaciori. Poti adauga branza slaba, iar aluatul sa-l faci cu putin ulei de masline.

 

 

9. Fara zahar

Inlocuieste bauturile sau sucurile dulci cu apa. Adauga lamiae, menta sau capsuni inghetate pentru a adauga savoare apei. NU consuma mai mult de 10 lingurite de zahar pe zi. Un studiu a comparat zaharul lichid din sucuri si zaharul din dulciuri. S-a constatat ca bautorii de sucuri “castigau” 1,1 kg in plus pe saptamana fata de consumatorii de bomboane.

 

 

10. Atentie la pahare

Pentru a reduce consumul de calorii lichide, foloseste pahare inalte si subtiri si nu pahare mici si largi. Vei consuma cu pana la 30% mai putin suc, vin, apa sau orice alta bautura daca paharele sunt inalte. Ochiul este “pacalit” si transmite mesaje de satietate mai repede.

Cuvinte cheie: , , , , ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Comenteaza

Nume (obligatoriu)

Mail (nu va fi facut public) (obligatoriu)

Website

Meniu