Gandirea pozitiva te ajuta inclusiv in cariera. Este o veste buna nu-i asa? Daca multe dintre aspectele legate de job sunt in afara ariei tale de influenta, astfel ca nu le poti schimba, depinde de tine cum te raportezi la ele. Iar gandirea pozitiva este cea mai usoara modalitate de a usura lucrurile. Ba mai mult, gandirea pozitiva te ajuta sa evoluezi din punctul de vedere al job-ului. Pe cale de consecinta, negativismul iti poate distruge cariera.
Cei 4 factori apocaliptici care iti te pot distruge profesional sunt: critica excesiva, dispretul, sa fii mereu in defensiva si refuzul de a colabora cu altii. Formula pentru a avea o cariera de succes este urmatoarea: interactiunile si comunicarea pozitive la locul de munca cu colegii sa fie de 5 ori mai numeroase decat cele negative.
Citeste si: Tehnici de eliminare a stresului. Incearca-le si tu!
De ce nu e buna negativitatea locul de munca?
Pentru ca gandirea negativa te limiteaza, te ingradeste si in final te pune la pamant. Totodata, negativitatea te face sa ratezi oportunitati care te-ar impinge catre succes, intarirea respectului de sine, incredere in fortele proprii si evolutie.
De ce e importanta gandirea pozitiva?
Gandirea pozitiva are efecte exact contrarii: creste, repara si protejeaza. Utilizand cuvinte pozitive alaturi de un comportament pozitiv te ajuta sa contruiesti relatii cu cei din jur, sa gasesti noi solutii de rezolvare a problemelor de la birou. Gandirea pozitiva este calea de a avea relatii mai stranse cu cei din jur si sa devii mai creativ.
Te mai poate interesa si: 5 reguli zilnice ca sa-ti pastrezi gandirea pozitiva
Rezultate relevante pe care le obtii utilizand gandirea pozitiva
– Te ajuta sa colaborezi mai usor cu ceilalti si vei gasi suport pentru ideile si initiativele tale.
– Te impui ca un model demn de urmat si de la care colegii au de invatat.
– Ai un impact mai mare si poti influenta usor atat mediul in care lucrezi cat si pe colegii alaturi de care lucrezi.
– Iti creste „imunitatea” la criticile negative – devii din ce in ce mai rezistent si iti revii cu usurinta dupa astfel de episoade.
– Ii inspiri si pe altii sa gaseasca curajul sa vada partea plina a paharului in orice situatie.
– Iti creste abilitatea pentru a-i sprijini pe altii, iar acest lucru atrage oportunitati pentru toti cei implicati.
– Asigura colaborarea tuturor pentru succes decat sa declanseze spiritul competitiv
– Iti construieste reputatia unei persoane care merita increderea
– Te ajuta sa vezi oportunitatile acolo unde altii vad situatii fara iesire
– Iti scoate in evidenta mai degraba rezultatele obtinute decat esecurile inregistrate. (sursa: forbes.com)
Nu rata nici: 10 carti de dezvoltare personala care ti-ar putea schimba viata
Image by StartupStockPhotos from Pixabay