Cauta cuvintele potrivite, aranjeaza-le in idei originale, adauga un strop de creativitate, imaginatie si talent si poti pleca, la vara, in Marea Britanie. Provocarea vine din partea Asociatiei Shakespeare School pentru Educatie, in cadrul celei de-a 8-a editii a “Shakespeare School Essay Competition”.
Concursul de creatie in limba engleza cu participare GRATUITA, organizat la nivel national, lanseaza astazi invitatia de a participa catre toti elevii de gimnaziu si liceu cu varsta intre 11 si 20 ani.
“Shakespeare School Essay Competition” ofera sanse egale tinerilor din intreaga tara de a experimenta viata intr-un campus universitar britanic de top si de a studia limba engleza la cele mai inalte standarde.
Cei care intra in competitie pot castiga premii in valoare totala de peste 5.000 de euro: doua tabere in Marea Britanie, cursuri de limba engleza la Shakespeare School, taxe de inscriere la examenele Cambridge, carti, dictionare si multe alte surprize.
Tema acestei editii este: #thegenerationgap
Pentru a participa, elevii trebuie sa scrie un text original in limba engleza prin care sa isi exprime propria viziune despre ce pot invata adultii de la generatia lor. Eseul trebuie inscris pe site-ul shakespeare-school.ro, in perioada 11 ianuarie – 30 martie 2016.
Autorii celor mai bune 30 de eseuri sunt invitati in etapa a 2-a a competitiei: interviul cu profesorii Shakespeare School, in urma caruia se stabileste ierarhia finala. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Festivitatii de premiere, care va avea loc in Bucuresti, in luna iunie 2016.
Concursul este inclus in Calendarul Activitatilor Educative al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.
Ambasadorul celei de-a 8-a editii „Shakespeare School Essay Competition” este Andy Szekely – speaker, trainer, autor si antreprenor. Rolul sau este acela de a oferi participantilor un exemplu personal si profesional de perseverenta, gandire creativa si performanta sustinuta prin pasiune.
Mai multe detalii despre tema si regulament se gasesc pe pagina competitiei, aici.