Cea mai amplă campanie de educație ecologică și mediu din România „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, a ajuns la final, după un maraton de mai bine de două luni în slujba unui mediu sănătos.
62.468 de elevi din școlile românești s-au întrecut în colectarea cât mai multor kilograme de deșeuri, sortate pe tipuri de catogorii: plastic, hârtie și carton.
Campionii reciclării au fost premiați cu laptop-uri, camere foto, imprimante, tablete, smartphone-uri și ghiozdane cu rechizite, în cadrul a două festivități, care au avut loc la sfârșitul lunii noiembrie, una la București, cealaltă, la Deva.
A doua etapă a campaniei EcoAtitudine 2014 a fost definită de trei parametri importanți:
– numărul dublu de elevi (62.468), precum și numărul dublu de școli (111) implicate în campanie, față de oricare altă etapă de până acum;
– numărul concursurilor pus la dispoziție elevilor;
– numărul de premii pus la bătaie, peste 60.
„Reciclarea EcoAtitudine”, „Agentul EcoAtitudine”, „Mugur de Verde” și „Ia atitudine, fii eco” sunt cele patru concursuri lansate de EcoAtitudine la începutul acestei a II-a etape, unde aceștia s-au putut exprima, crea, dar mai ales au putut colecta selectiv deșeuri pentru reciclare.
Lista câștigătorilor este disponibilă pe pagină oficială a campaniei www.ecoatitudine.eu aici.
Campania EcoAtitudine, este gândită în așa fel, încât pe parcursul a zece ani de desfășurare, 2010-2020, să dezvolte atitudini responsabile față de mediul înconjurător.
Scopul acestui proiect este implicarea a peste 1.000.000 de elevi și profesori din România.