Euforia TV, canal TV care face parte din Antena Group, se pregătește de o schimbare majoră. Începând cu 8 martie, postul de televiziune se va numi Happy Channel, modificările fiind făcute atât la nivel vizual, cât și în structura de conținut a canalului. Happy Channel se adresează în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), cu oferte dedicate și întregii familii și se poziționează în zona televiziunilor militante – o abordare nouă pe piață media din România. Noul post de televiziune își propune nu doar să ofere telespectatoarelor producții de calitate, targetate pe dorințele și așteptările lor, ci și să le reprezinte cauzele și să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producțiilor deja consacrate: “Dr. House”, “Downtown Abbey”, “Suits”, “Prizonieră dragostei”; totodata va aduce și seriale noi, producții sud-americane (marca Televisa), europene și seriale americane de renume. Una din marile noutăți pe care postul le pregătește din 8 martie este lansarea unei producții proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piața TV din România și chiar din Europa.
“Happy Channel este un nume cu care am fost asociată acum ceva vreme. Drepturile de marcă au fost însă cesionate către Antena Group și mă bucur să spun că Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor, dar și familiei, un post care, contrar tendintei de tabloidizare, ocolește această zonă și vorbește despre valori, despre puterea de a lupta, despre povești frumoase și despre dreptul fiecăreia dintre noi de a-și găsi fericirea! În strategia canalului pentru anii ce urmează există și dezvoltarea unui serial romanesc”, a declarat Ruxandra Ion, consilier de conținut Happy Channel.