Disney Channel va lansa in Romania, incepand cu 21 iulie 2014, un nou logo și o identitate grafica plina de viața. Designul prezinta business-ul global, unificat printr-o imagine creativa și moderna ce aduce in prim plan chipurile, familiile si mediul telespectatorilor Disney Channel din intreaga lume. In plus, noul branding reflecta trecutul Disney, in special semnatura lui Walt Disney ca parte integranta din logo si gestul marcant al scrierii literei ‘D’ ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combina doua simboluri clasice Disney – semnatura distincta a fondatorului companiei Walt Disney și forma realizata din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.
Toate promo-urile, clipurile de identitate și cele privind recomandarile de programe vor afișa noul logo, stil grafic și paleta de culori. In timp ce logo-ul si identitatea vizuala se schimba, promisiunea canalului, valorile brandului și conținutul mult indragit nu se modifica.
In EMEA, noul branding a fost dezvaluit pentru prima data cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air in ianuarie 2014.
Aceste DOUĂ ZODII respiră UȘURATE după ULTIMA SuperLună plină până în octombrie 2025
Lecția DIVINA pe care fiecare ZODIE trebuie să o ÎNVEȚE înainte de 2025