Incepand cu 1 februarie, Tymbark Maspex Romania da startul unui nou sezon al campaniei „Tedi – Aventura trasnita a copilului tau”. Desfasurata prin intermediul cunoscutului brand de bauturi necarbonatate pentru copii, TEDI, promotia este dedicata parintilor care doresc sa-si faca copiii cunoscuti povestind nazbatiile amuzante ale acestora, avand astfel sansa ca, pe etichele indragitei bauturi, sa apara cei mici.
Dupa ce, la prima editie a campaniei, 170 de intamplari nastrusnice impreuna cu pozele copiilor au fost selectate sa apara pe etichetele Tedi, in promotia de anul acesta sunt oferite 200 de astfel de premii. Campania Tedi se desfasoara intre 1 februarie si 31 mai pe site-ul aventuratrasnita.ro, unde participantii au posibilitatea sa publice poza si aventura trasnita a copilului.
„Ideea s-a nascut inca din 2008, din convingerea ca fiecare parinte este mandru de copilul sau. Ulterior, am primit si confirmarea consumatorilor nostri care s-au intrecut povestind cele mai nastrusnice aventuri, implicarea in promotie fiind impresionanta. Pe atunci endorserul campaniei a fost Virgil Iantu, care a aparut in clipul publicitar alaturi de fetita lui, el fiind un real exemplu de parinte mandru! Acum le-am creat din nou ocazia perfecta de a povesti tuturor orice aventura a celor mici, vizand si proaspetii parinti care nu au avut aceasta oportunitate in trecut. De data aceasta, in promotie sunt angrenate si 5.300 de premii atractive, pe care Tedi le ofera garantat copiilor in schimbul codurilor de sub etichetele promotionale . Astfel, noua promotie Tedi este dedicata atat parintilor, cat si copiilor care se vor bucura de premiile castigate”, a declarat Mihaela Burtoi, Marketing Manager in cadrul Tymbark Maspex Romania.
Premiile speciale pentru copii care pot fi castigate in promotie sunt mascote Tedi, pahare lenticulare, parasolare si sepci, premiile principale constand in imprimarea pozei si a aventurii trasnite a copilului pe etichetele Tedi si cate un bax din produsele pe a caror eticheta cel mic este vedeta. Sticlutele Tedi cu imaginea castigatorilor pot fi gasite in magazine, pe teritoriul tarii.
Intrarea in concurs se face prin inscrierea codurilor unice alfanumerice (zece caractere) de pe produsele participante prin intermediul SMS-urilor sau pe site-ul campaniei. Produsele participante la promotie sunt Tedi la sticla de 300 ml sau 750 ml, Tedi Play 400 ml si Tedi Waterrr 500 ml si pot fi identificate prin eticheta care va contine numele campaniei „Tedi Aventura trasnita a copilului tau”.
Pentru cei care se inscriu prin sms la numarul 1830, in fiecare saptamana vor exista 25 de „momente castigatoare”, in intervalul orar 08.00-23.00, iar participantii vor afla pe loc daca au castigat sau nu un premiu Tedi atunci cand trimit codul. Premiile pot fi achizitionate si direct de pe site, in cadrul categoriei „Magazin online”, contravaloarea acestora fiind exprimata intr-un anumit numar de coduri.
Participantii care inscriu pe aventuratrasnita.ro povestea si poza copilului vor fi declarati castigatori ai premiilor principale in functie de numarul de coduri alfanumerice inscrise (pondere de 60%), de voturile primite de la vizitatorii site-ului (10%) si votul juriului (30%).
Cum poate fiecare ZODIE sa atragă mai mulți BANI? Iată cel mai eficient mod!