Ca parte a campaniei Cuvintele dor, nu-i asa?, lansata de Romtelecom la inceputul acestei saptamani, luni, 26 noiembrie, va avea loc un atelier interactiv dedicat tinerilor cu varste intre 14-18 ani, care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele fenomenului de violenta si sa invete metode inteligente de administrare a acesteia.
Evenimentul are loc in Music Club, din Str. Baratiei nr. 31, sector 3, Bucuresti, incepand cu orele 19:00 si este dedicat exclusiv tinerilor. Intrarea este libera pentru acestia, in limita locurilor disponibile (170 locuri).
Invitatul special al serii este artistul Tudor Chirila, care le va vorbi tinerilor despre experientele sale cu acest fenomen. Unul dintre psihologii implicati in campanie, Silviu Ionita, va fi, de asemenea, prezent si le va vorbi tinerilor despre exemplificari si sugestii de solutii inteligente pentru combaterea celor mai generale situatii de violenta.
Scopul acestui atelier este sa le ofere tinerilor participanti idei despre cum pot sa transforme orice conflict intr-o lupta a ideilor inteligente, prin tipuri de actiuni gandite si nu prin impulsuri de moment.
Campania Cuvintele dor, nu-i asa? atrage atenţia asupra violenţei verbale si consecinţele acesteia asupra comportamentului tinerilor si este realizata impreuna cu Asociaţia Telefonul Copilului, partener de peste 10 ani al companiei in proiecte dedicate tinerilor si copiilor. Campania a fost stimulata de cresterea numarului de situaţii violente semnalate public, in care copiii si tinerii sunt implicaţi fie ca victime, fie ca agresori, si de cresterea numarului de apeluri la Telefonul Copilului care ridicau aceasta problema.
Vrei sa fii un parinte perfect? Cumpara si tu ghidurile Sfatulparintilor.ro!