Cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii Orale (20 martie), GSK Consumer Healthcare a lansat cea de-a treia editie a campaniei de educare si promovare a igienei orale corecte, Zambeste Romania, sustinuta de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® si Corega®.
Campania demareaza si in acest an ca raspuns la statistici care indica necesitatea programelor de preventie si educatie pentru sanatatea orala. De-a lungul anului, campania va cuprinde activitati care vor urmari obiectivul de a facilita accesul la educatie privind igiena orala, oferind solutii si gratuitati, in vederea imbunataţirii sanataţii orale in randul populatiei din Romania.
Starea de sanatate orala a noii generatii, in statistici
Campania “Zambeste Romania” debuteaza in acest an prezentand concluziile celui mai recent studiu cu privire la nivelul de sanatatea orala a copiilor, desfasurat pe parcursul anului 2013, in scolile din pricipalele 7 orase din tara si arata ca exista in continuare o nevoie pronuntata de educatie atat in randul copiilor, cat si al parintilor.
Dintii de lapte ai copiilor, neglijati
Potrivit studiului, 75% dintre copiii intre 5 si 13 ani au carii pe dintii temporari. Totodata, in medie, 3/4 din dintii afectati ai acestor copii prezinta carii netratate, in timp ce 4% din numarul de dinti afectati au fost extrasi din cauza cariilor. In acest context, specialistii atrag atentia parintilor ca neglijarea si netratarea dintilor temporari poate sa aiba consecinte asupra dentitiei definitive.
Citeste continuarea: 1 2
Horoscop sezonul Săgetător noiembrie-decembrie 2024. Ce caută sufletul nostru?
3 ZODII CHINEZEȘTI care atrag SUCCESUL financiar în săptămâna 18-24 noiembrie