Incepand din acest an, Nestlé lanseaza si in Romania campania Pink Ribbon, care uneste femeile din intreaga lume in lupta impotriva cancerului la san. Noua campanie, al carui ambasador este brandul Nestlé Fitness, doreste sa popularizeze si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor, promovand totodata sanatatea si bunastarea in toate aspectele vietii acestora si celebrand toate femeile care lupta pentru prevenirea cancerului la san, in cei 5 ani care au trecut de la lansarea la nivel mondial a campaniei.
Astfel, in octombrie, luna de Promovare a Luptei Impotriva Cancerului la San, Nestlé Fitness va initia pe retelele de socializare campania #CheckYourSelfie, cu scopul de a aduce in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san. Dupa ce au efectuat o examinare a sanilor, femeile sunt incurajate sa posteze o fotografie cu ele insotita de hashtag-ul #CheckYourSelfie, pentru a inspira alte femei sa faca la fel.
“Campania #CheckYourSelfie are scopul de a celebra toate femeile care lupta pentru prevenirea cancerului la san prin incurajarea acestora sa se autoexamineze in mod frecvent. Asteptam, asadar, sa postati selfie-urile voastre pe Facebook, insotite de hashtag-ul #CheckYourSelfie! De asemenea, incurajam femeile din Romania sa ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la san si sa participe la cros-ul organizat in parteneriat cu Asociatia Casiopeea, pe 28 septembrie, in Parcul Tineretului. Speram sa fim cat mai multe cele care ne alaturam acestei cauze, ajutand astfel la protejarea sanatatii femeilor din intreaga lume”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé Romania.
Cancerul la san este cea mai frecventa forma de cancer de care sufera femeile, atat in tarile dezvoltate, cat si in tarile aflate in curs de dezvoltare, iar depistarea timpurie joaca un rol cheie in controlarea rezultatului cancerului la san si a supravieturii.
„Examinarea proprie a sanilor este cruciala pentru depistarea din timp si realizarea unui tratament precoce. 40% dintre diagnosticele de cancer la san sunt detectate de catre femeile care simt un nodul, asadar realizarea periodica a unei autoexaminari este foarte importanta. Nu trebuie sa uitam si de celelalte metode de depistare (examinarea efectuata de medic, mamografia, ecografia mamara), dar nici de metodele cele mai bune de preventie: dieta sanatoasa si miscarea. Ne bucuram ca impreuna cu Nestlé Fitness vom contribui la prevenirea cancerului la san si vom ajuta cat mai multe femei care lupta cu acesta afectiune”, a declarat Dr. Marina Otelea presedintele Asociatiei Casiopeea.
In cadrul campaniei Pink Ribbon, Nestlé Fitness lanseaza si o aplicatie prin care oricine poate darui virtual unei femei dragi o fundita roz – simbolul luptei impotriva cancerului la san, indemnand-o sa isi faca un control periodic al sanilor.
Campania va fi lansata oficial in luna octombrie , iar Nestlé Fitness va mai pregateste o surpriza, o inregistrare video realizata in premiera mondiala cu Bra Cam, o camera ascunsa in bustiera unei voluntare care a documentat cat de des oamenii arunca o privire admirativa catre bustul femeilor. Prin aceasta activare inedita se doreste incurajarea examinarii proprii a sanilor.
Mai multe informatii despre campania Pink Ribbon- Nestlé FITNESS vor fi disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness si pagina de brand www.nestle-fitness.ro, iar detalii despre Crosul Casiopeea gasiti pe www.casiopeea.org.
Cum poate fiecare ZODIE sa atragă mai mulți BANI? Iată cel mai eficient mod!