Majoritatea oamenilor iubesc soarele. Totusi soarele este recunoscut mai ales pentru natura sa duala. Pe de o parte, credem ca ne ofera energie si ca bronzul ne face sa aratam sanatosi, iar pe de alta parte exista o recunoastere larg raspandita a pericolelor si riscurilor asociate expunerii. Conform unui studiu derulat de Ipsos si La Roche-Posay, 88% dintre noi recunoastem pericolele expunerii la soare fara protectie. In timp ce exista o corelatie clara intre recunoasterea riscurilor si practicile de prevenire – intr‐adevar cu cat suntem mai informati, cu atat ne protejam mai mult de efectele nocive ale soarelui – obiceiurile de protectie solara sunt inca nesatisfacatoare, dupa cum este dovedit de numarul de cazuri de melanom in crestere. In timp ce 8 din 10 persoane se protejeaza de soare, 4 din 10 persoane nu considerira necesar sa se protejeze in afara perioadei vacantelor. Mult mai ingrijorator este faptul ca oamenii nu consulta un dermatolog pentru o depistare incipienta a cancerelor de piele, deseori vizibile cu ochiul liber. Doar 1 din 3 persoane in lume isi verifica alunitele cel putin o data pe an si mai mult de jumatate din populatie nu si‐a sfatuit niciodata persoanele dragi sa mearga la un screening cutanat.
La Roche‐Posay lanseaza o noua campanie de informare, Devino un Skin Checker! care abordeaza subiectul cancerului de piele intr‐un mod nou si diferit, incurajand fiecare individ sa joace un rol activ in procesul de screening cutanat pentru depistarea melanomului, acordand o atentie sporita alunitelor lor si ale celor dragi. Campania are drept obiectiv crearea unui impetus social si incurajarea propagarii si distribuirii unui mesaj simplu si clar: fiecare dintre noi poate deveni un ambasador al acestei lupte.
In invitatia adresata populatiei de a deveni skin ckeckeri, La Roche-Posay furnizeaza informatii concise si usor de memorat adaptate in functie de toate categoriile de public. Prin promovarea unei simple metode mnemonice ABCDE, dezvoltate si promovate la scara larga de catre medicii dermatologi din intreaga lume, La Roche‐Posay ofera Skinchecker‐ilor o metoda in cinci puncte pentru a identifica rapid o potentiala problema si pentru a‐i incuraja sa consulte un dermatolog cat mai curand posibil.
Platforma include de asemenea o harta de vizualizare a Skinchecker‐ilor din intreaga lume. Aceasta campanie a fost conceputa pentru a face totul cat mai usor cu putinta: un singur click pentru a descarca metoda ABCDE, un click pentru a o trimite unui prieten sau unei persoane dragi pentru a o incuraja sa se alature luptei si sa devina la randul sau un Skinchecker.