Periatul dintilor timp de 2 minute poate parea o vesnicie mai ales in cazul copiilor nerabdatori. Cu toate astea, este necesar ca inca de la varste fragede sa invete rigoarea de a se spala de doua ori pe zi, cate doua minute.
Pentru ca este luna copiilor, campania pentru sanatate orala „Zambeste Romania” aduce un nou aliat pentru parinti, dar si pentru cei mici, cu noua aplicatie oferita de Aquafresh®: „Periaza-te cu Bulgaras”. Cu muzica si dans, Bulgarasul Aquafresh® ajuta copiii sa isi perieze dintii intr-un mod corect, timp de 2 minute, iar ceea ce pare o eternitate poate deveni usor un obicei distractiv si sanatos.
Bulgaras ne invata:
- Copiii au smaltul cu 50% mai subtire decat cel al parintilor*, de aceea sunt necesare o pasta si o periuta speciale. Astfel, dintii nu va fi doar mai curati, ci si mai puternici.
- Porneste din exterior spre interior, pornind de la gingie, si periaza dintii din fata, spate si lateral, cu miscari usoare, circulare.
- Un zambet curat se tine numai prin periat!
Bulgarasul, asa cum ti-l doresti
In plus, cu fiecare spalare cei mici vor castiga stelute pe care le pot folosi in magazinul Bulgarasilor, de unde isi pot personaliza noul prieten cu ochelari, palarii, camasi sau pantofi. Astfel, aliatul lor preferat va arata asa cum isi doresc, pentru un periaj cat mai distractiv.
Aplicatia este iubita de copii, dar in special de parinti, care au acum o misiune mai usoara: copiii abia asteapta sa se spele pe dinti, ba chiar vor sa se spele singuri, cu prietenul lor Bulgaras.Parintii nu trebuie decat sa descarce aplicatia gratuita si sa ii ajute pe cei mici sa isi personalizeze Bulgarasul. De la 2 ani pana chiar la 13, dupa cum declara cei care au descarcat aplicatia, cele doua minute de dans si cantec vor distra pe oricine.
Aplicatia este disponibila gratuit pe sistemele de operare Android si IOS.
Campania de sanatate orala continua
Campania Zambeste Romania continua pana la finalul anului cu activitati de educare si solutii pentru o igiena orala corecta. Din luna martie si pana in decembrie, campania desfasoara un program de consultatii stomatologice gratuite in intreaga tara. La nivel national, peste 1.000 de medici dentisti din 30 de judete ofera gratuit consultatii sau detartraje. Lista cabinetelor partenere poate fi accesata pe www.zambesteromania.ro
Mai mult, in perioada 1 iunie – 1 iulie, GSK Consumer Healthcare, in cadrul campaniei Zambeste Romania, va directiona 1% din valoarea vanzarilor tuturor produselor Aquafresh®, Sensodyne® si Parodontax® din luna iunie pentru activitati de crestere a nivelului de sanatate orala a copiilor defavorizati, intr-un parteneriat cu organizatia Salvati Copiii Romania.
*Smaltul dintilor de lapte comparativ cu smaltul dintilor adultilor