Shop
Ultimele 100 de articole

dapat menjaga jalinan. Kita memerlukan timing yang cocok buat bergembira ria pora menghabiskan buah rival. Metode mengaitkan 2 baluarti pula agen sbobet diketahui dalam bumi game catur. Triknya merupakan kalian cuma wajib mengaitkan benteng- benteng. 2 baluarti yang bertugas serupa hendak lebih kokoh dari 1 baluarti.

Gambling Online merupakan cara baru dalam bermain judi saat ini, Platform kami yaitu judi, merupakan sebuah situs online terbaik dan terbesar yang menggunakan uang asli dan terpercaya di berbagai negara, sekaligus menjadi sebuah situs judi yang legal. penjudi merupakan pelanggan yang akan selalu kami prioritas kan dan menjadi support layanan utama dari kami. Kalian dapat menemukan banyak jenis permainan di situs QQibs kami seperti judi bola atau pun kasino online sebenernya ada banyak lagi jika kalian mau silahkan kalian buka situsnya sendiri, Tujuan kami adalah menjadi sebuah situs yang dipercaya oleh berbagai pelanggan di seluruh dunia, tunggu apa lagi langsung saja daftar

Top 10 super-alimente pentru un par sanatos

26 august 2019, , Vizualizări:
alimente par sanatos - sfatulparintilor.ro - pixabay_com - woman-2593366_1920

Este adevarat: alimentatia are un impact asupra pletelor tale! Astfel, putem stimula cresterea parului, ii putem imbunatati stralucirea, textura si, in general, sanatatea sa, prin ceea ce mancam.

 

Am intocmit un Top 10 al alimentelor care pot imbunatati sanatatea parului tau, ele fiind surprinzator de usor de introdus in dieta zilnica.

 

Iata ceea ce ar trebui sa mananci pentru a avea un par mai sanatos:

 

1. Somon

Exista un motiv bine definit pentru care am pus somonul in capul acestei ierarhii! Dintre toate alimentele din această listă, somonul are cel mai puternic efect cand vine vorba despre aspectul tau. Este plin de proteine, acizi grasi Omega-3, fier si vitamina B-12. Aceasta inseamna ca somonul va adauga stralucire, va preveni uscarea scalpului si va imbunatati cresterea parului. Acest peste delicios este un aliment-miracol pentru parul tau!

 

 

2. Oua

Unul dintre cele mai versatile alimente din lista noastra, oul poate fi introdus in multe moduri in dieta ta zilnica, pentru a avea un par sanatos. Ouale au un continut mare de biotina, o vitamina B esentiala pentru sanatatea scalpului si cresterea parului. Ouale sunt, totodata, bogate in fier, care transporta oxigen catre foliculii capilari. Mananca oua la micul dejun de doua ori pe saptamana si vei avea in curand un par mai bogat si mai puternic.

 

 

3. Nuci

Migdalele, arahidele, nucile acaju si nucile obisnuite contin zinc, care diminueaza caderea parului. Nucile obisnuite contin, de asemenea, multi acizi grasi Omega-3, care catalizeaza bogatia si stralucirea parului tau. Ia mereu cu tine o punguta cu nuci, pentru o gustare usoara ce duce la un par sanatos!

 

 

4. Fructe puternic colorate

Fructele in culori puternice reprezinta o solutie excelenta pentru un par mai sanatos! Mango, capsunile, kiwi, ananasul si piersicile, de exemplu, sunt bogate in vitamina C, un element esential pentru generarea colagenului, care creeaza structura parului. In plus, aceste fructe au un gust incredibil de bun. Iata o scuza perfecta pentru a-ti comanda un fresh de fructe!

 

 

5. Lactate cu putine grasimi

Pe langa vitaminele D si B-5 pe care le aduc lactatele, calciul joaca un rol major in cresterea parului tau. Produsele lactate degresate, precum branza, iaurtul si laptele cu 2% grasimi, contin zer si caseina (o proteina din zer), ce previn uscarea scalpului.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , ,

Minimax
seo
Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.
Meniu