Paula Seling, o voce si o prezenta feminina remarcabila, se alatura campaniei initiata de brandul Iutta ca Ambasadoare a Maramuresului pentru a strange dorurile romanilor pe noua platforma www.dorderomanesc.ro. Proiectul de mare anvergura se desfasoara pe o perioada de 10 saptamani iar participantii vor avea sansa sa castige marele premiu ce consta in geanta de voiaj „Dor calator”, creata special cu aceasta ocazie, si invitatia de a participa la un tur fotografic al tarii de 10 zile.
Artista, nascuta in Baia Mare, marturiseste cu sinceritate dorul sau de Maramures si influenta acestui loc natal ce ii ofera constant o sursa de inspiratie. Vocea sa duioasa se afla sub amprenta dorului de acasa, pe care il transpune vibrant prin cantecele sale.
”Dorul pentru mine este sentimentul generator de arta, de muzica, de bucurie, de incantarea de a fi. Pentru mine dorul de casa este foarte puternic. Intotdeauna ma gandesc la locurile unde am copilarit si incerc sa fac tot ce e in jurul meu sa semene cu acel loc.”, povesteste Paula Seling.
Spotul video al Dorului de Maramures poate fi vizionat AICI.
Productie video: Pink Stripe Group / Muzica: Maria Chifu (voce) si Radu Valcu (chitara).
Acestui proiect i se vor alatura pe parcurs 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale tarii – femei cu valori inradacinate, ce poarta in suflet meleagurile natale si imbina traditia cu modernitatea. Astfel, fiecarei regiuni si reprezentate li se va dedica cate o saptamana plina de povesti si doruri.
Campania „Dor de romanesc” a pornit nu intamplator cu Ambasadoarea Olteniei, Eglantina Becheru, o femeie de o eleganta innascuta, care aduce cu ea de pe meleagurile gorjene ceva din maretia creatoare a lui Brancusi, ce a inspirat prin creatiile sale brandul Iutta inca de la lansare. Oltenia a fost urmata de Basarabia-sora, care a avut-o in centru pe jurnalista si producatoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri ce au ca obiectiv comun promovarea traditiilor romanesti in Republica Moldova. In prezent, proiectul celebreaza Maramuresul prin intermediul ambasadoarei sale, Paula Seling.
Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta declara: ”Platforma www.dorderomanesc.ro a strans pana in prezent peste 150 de doruri din toate regiunile tarii. Acestea reflecta amintiri de nesters, trairi complexe, locuri si persoane dragi, arome si stari intense ce insotesc romanii la orice pas. Ne-a bucurat deschiderea cu care a fost primit proiectul si suntem surprinse in fiecare zi de profunzimea si frumusetea dorurilor primite. Ele confirma bogatia culturala a poporului nostru, pe care vrem sa o redam si promovam in continuare prin creatiile Iutta.”
Cateva din dorurile impartasite de participantii campaniei pana acum:
- ”Mi-e dor de serile copilariei la bunica, de mirosul de iarba proaspata si taraitul greierilor. De parfumul teilor batrani de la poarta. De inventivitatea cu care noi, copiii, incercam sa descoperim lumea si sa ne luam la intrecere in intrebari mestesugite. Si de oameni frumosi, cu palme batrane si riduri pe frunte, dar cu suflet curat si buze ce rostesc cuvinte intelepte. ” Claudia, Oltenia
- ”Dor de Chisinau toamna, cand se imbraca de sarbatoare pentru ziua orasului, cu miros de must si frunze uscate, de castanii ce strajuiesc de o parte si de alta bulevardele lui. ” Andreea, Basarabia
Cititorii sunt invitati sa acceseze platforma www.dorderomanesc.ro sa afle mai multe detalii despre campanie, sa citeasca cat mai multe povesti autentice din toate zonele geografice ale Romaniei si Basarabiei, dar mai ales sa isi impartaseasca, la randul lor, dorul. Care e dorul tau?
Despre campania Dor de romanesc
Care e dorul tau? De la aceasta intrebare s-a nascut ideea campaniei „Dor de romanesc”, ce poarta chiar numele celei mai indragite colectii Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se doreste colectionarea dorurilor romanilor intr-un loc comun, ca un manifest pentru frumusetea si bogatia culturala din fiecare zona geografica a tarii noastre. Dor de un loc, o stare, un om, de o experienta.
Campania, pe langa elementul online, va fi urmata de un eveniment de lansare si incununata de un traseu fotografic national pentru promovarea turismului romanesc, a brandului de tara si sustinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone.
Iutta va calatori alaturi de marele castigator al campaniei, un ghid pasionat de romanesc si de un fotograf profesionist in Transilvania cu spirite stravechi, in Oltenia cea cu vorbe patimase, in Muntenia vibranta, in Bucovina ca o dumbrava minunata, in Basarabia-sora, cu dor de intregire, in Moldova cea sfanta si cu bucate aromate, in Dobrogea cea dintre pamant si apa, in Maramuresul vesel si colorat, in Banatul bland si asezat, in Crisana cea repede si curgatoare. De asemenea, dorurile culese in cele 10 saptamani ale campaniei vor crea geanta „Dor calator”, o geanta de voiaj ce va ajunge tot in posesia marelui castigator. Alte 100 de premii ce constau in produse Iutta si ale partenerilor isi asteapta castigatorii.
O campanie sustinuta de „Romania, tare de tot” by Intact Media Group.