Shop
Ultimele 100 de articole

5 alimente bogate in proteine care inlocuiesc ouale

25 iulie 2017, , Vizualizări: 1,384
Seminte de chia -sfatulparintilor.ro-foter_com

Proteina este arma secreta ce ii ofera micului dejun puterea care te ajuta sa ramai energizat intreaga dimineata. Pentru multi oameni ouale sunt sursa lor de energie. Ce se intampla insa daca nu-ti plac ouale sau esti alergic la ele? Sau poate ca nu mai suporti inca o omleta cu kale? Din fericire exista o multime de alte surse excelente de proteina la micul dejun.

 

Iata cateva idei care nu implica albus si galbenus.

 

  1. Quinoa

Inlocuieste ovazul pe care il mananci de obicei dimineata cu un castron de quinoa. O ceasca de quinoa gatita contine 8 g de proteine (comparativ cu 6 g cate se afla in ou) si 5 g de fibre.

 

 

  1. Chia

Budinca la micul dejun? De ce nu, mai ales cand semintele de chia contin 11g de proteina (si 19g fibre) si are gustul precum un chai latte rece?

 

 

  1. Parfait de iaurt

Combina iaurtul bogat in proteina cu fructe si fie cu nuci fie cu granola si vei avea un mic dejun satios.

 

 

  1. Smoothies

In general, poti lua proteina de dimineata dintr-un smoothie din unt de alune sau tahini, daca preferi, seminte de canepa si alte seminte sau iaurt. Daca iti place pudra proteica alege una neindulcita. Ori ai putea incerca urmatoarea combinatie: unt de arahide, seminte de in si lapte de migdala.

 

 

  1. Ramasite de la cina

Nu exista nicio regula care sa-ti interzica sa mananci la micul dejun peste, pui ori friptura de vita (sau orice alta proteina) ramase de la cina din seara trecuta. Doar incalzeste-le si combina-le cu legume.

 

 

Sursa: news.health.com

Cuvinte cheie: , ,

Loading...
Organic India
Disney
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu