Esti parinte si primesti o informare de la un site la care esti abonat la newsletter. Titlul este foarte atragator. Deschizi newsletterul si dupa ce parcurgi cateva randuri, te enervezi si-ti spui: “alta reclama mascata”. Ni s-a intamplat tuturor si nu o singura data. Dar de cand lucrez in domeniul acesta al produselor pentru copii, am invatat ca trebuie sa citesc tot ceea ce imi pica in mana si are legatura cu jobul meu: pe de-o parte parte pentru ca trebuie sa fiu informata cu tot ceea ce se intampla in piata, iar pe de alta parte pentru ca sunt parinte la randul meu si chiar pot decide in mod obiectiv ce este bine pentru copilul meu.
In tumultul nebuniei de zi cu zi, in care nu stim cum sa ne gestionam cat mai bine resursele finaciare, in coditiile in care suntem asaltati de oferte care mai de care mai atractive (sau cel putin asa par la prima vedere) si mai ales in cazul in care ne dorim lucruri de calitate pentru copiii nostril, ajungem sa nu mai avem rabdare sa ne informam pana la capat si tot ceea ce ne sare in ochi este un banner “sclipicios” sau o oferta colorata care te anunta ca ai un discount mare pentru un anumit produs.
Si dam buzna sa prindem si noi promotia. Si de ce ne lovim? De aglomeratie, de produse care nu arata ca in pozele reclamei, de preturi gresite la raft, de indolenta consilierului de raion, care de fapt nu este chiar consilier, este mai mult o persoana care are grija (daca are timp) sa mai scoata o cutie “ de la sertar”. Si pentru ca nu stie sau nu poate sa te ajute, esti nevoit sa pleci acasa cu un gust amar, jurandu-ti ca nu mai calci niciodata pe acolo. Dar asta o faci “pana data viitoare” cand iar esti atras in valtoarea si nebunia reclamelor colorate. De ce? Pentru ca asa suntem noi obisnuiti: unde este aglomeratie, sigur “se da ceva bun”.
Ceea ce vreau eu sa scot in evidenta acum, cu riscul de a fi considerata subiectiva (Ca doar e jobul meu, nu? Si trebuie sa-mi iau salariul, nu?) este faptul ca exista locuri unde principiul “clientul nostru, stapanul nostru” este respectat cu sfintenie.
Un fost sef imi spunea candva: “Nu te indragosti de brand-ul pe care il reprezinti. Azi poti promova X, iar maine Y.” Am incercat sa il ascult dintr-un simplu rationament: daca imi schimb jobul, sa nu imi para rau ca am facut-o si sa nu intampin cumva probleme in a-mi indeplini obligatiile la noul loc de munca.
Si asa am facut. Pana am ajuns la Chicco. Brand frumos, colorat, poveste emotionanta, mesaje care mi-au atins “coarda sensibila” pentru ca empatizeaza cu statutul meu de mama, produse de toate felurile. Cineva ar zice “totul pentru universul copilului tau”. Dar Chicco spune “ Fericirea este o calatorie ce incepe in copilarie” si are griija sa-si protejeze acest “modus vivendi” “oriunde exista un copil”.
Lasand la o parte toata povestea de marketing pe care multi veti spune ca “vand” acum, chiar imi doresc sa-ti aduc la cunostinta tie, parinte de pitic si tie parinte in devenire, ca exista locuri in care vei gasi tot ce vrei: personal amabil, servicii ireprosabile, promotii grozave si multe beneficii pentru tine: reteaua nationala de magazine Chicco (Bucuresti, Timisoara, Cluj, Oradea, Galati, Constanta, Craiova, Brasov si Iasi).
Iata cu ce te asteptam la noi:
- Baby Card – ca beneficiar ai parte de discount de 10% “pe viata” pentru orice produs Chicco; acces garantat la promotii special concepute numai pentru posesorii de Baby Card; puncte de fidelitate acumulate in urma achizitionarii de produse, transformabile in cumparaturi.
- Campania BuyBack – multi o cunosc sub denumirea de “rabla carucioarelor”. Cum functioneaza? Ne aduci un carucior sau scaun auto vechi (nu conteaza brandul), noi il preluam si iti oferim in schimb un voucher care contine un discount de 25%, valabil pentru orice achizitie (si orice cantitate J) ai dori sa faci de la Chicco (fie pe online, fie in magazine).
- Scoala Parintilor (curs de puericultura GRATUIT) – un concept foarte drag noua facut in colaborare cu Maternitatea Bucur in cadrul magazinului Chicco Bucuresti prin care viitorii parinti sunt invitati sa afle toate informatiile necesare legate de sarcina, alaptare, ingrijirea bebelusului. Ba mai mult: in afara de cadourile pe care le primesc toate cuplurile participante la curs, taticul va intra in posesia unui atestat prin care va beneficia de inca 10 zile lucratoare libere, numai bune sa le petreaca acasa cu minunea ce tocmai a aparut in viata lui. Si ne extindem la nivel national.
- Consiliere specializata in alegerea produselor necesare bebelusului – in calitate de parinte in devenire, nu prea cunosti ce anume vei avea nevoie sa achizitionezi, iar tu, viitoare mama, nu mai rezisti sa colinzi multe magazine, pentru ca burtica a crescut si nu mai poti sta foarte mult in picioare. Asa ca poti da un simplu telefon la unul dintre magazinele Chicco, in functie de zona in care te afli, rezerva-ti o zi numai pentru tine, vino in magazin si un angajat Chicco, va fi consilierul tau personal in ziua respectiva. Simplu, nu? De ce sa nu te simti rasfatata?
As mai povesti multe, dar te invit pe tine, drag parinte, sa ne vizitezi, iar daca nu-ti va placea (desi te asigur ca nu este cazul), poti trece aceasta introspectie in lumea Chicco in categoria “alte experiente”.
Sa ai o zi minunata si indrazneste sa fii “altfel”!
Cristina Manescu
Marketing Coordinator Chicco Romania
Horoscop 2025. MUTĂRI astrale MAJORE! Previziuni astrologice complete pentru toate zodiile
Venus în Vărsător 7 decembrie 2024 – 2 ianuarie 2025. Cum se transformă prietenia și relațiile?