Doctorita Plusica, cel mai nou succes de televiziune destinat copiilor intre 2 si 7 ani, va avea premiera pe 1 septembrie, la 9:45, pe Disney Junior Romania, canalul TV pentru prescolari. Doctorita Plusica e produs de studiourile de animatie Brown Bag Films din Dublin, Irlanda in colaborare cu Disney Channel. Studiourile Brown Bag Films au fost nominalizate la Oscar de doua ori.
Seria de animatie a cucerit deja SUA inca de la premiera din luna martie, devenind cea mai de succes lansare a unei serii pentru prescolari din istoria televiziunii prin cablu, in randul indivizilor cu varste intre 18 si 49. Pana in prezent ocupa primul loc in topul serialelor prin cablu vizionate de copiii de 2-5 ani, precum si primul pe lista serialelor prin cablu, pentru prescolari, urmarite de toti telespectatorii si de segmentul femei cu varste intre 18 si 49 de ani. In urma acestui succes, Disney Junior a comandat deja al doilea sezon al seriei de mare succes.
Oferind lectii despre igiena, sanatate si compasiune, serialul „Doctorita Plusica” o prezinta pe micuta Dottie, in varsta de 6 ani, Dottie, care isi “trateaza” jucariile de plus din camera sa. Impreuna cu prietenii sai, Stuffy, Lambie, Hallie si Chilly, Dottie isi bandajeaza jucariile si ii ajuta sa scape de dureri, in timp ce imparte sfaturi utile micilor telespectatori despre ingrijirea celor din jur. Astfel, prescolarii sunt incurajati sa depaseasca teama de a merge la doctor.
In povestea din primul episod, intitulata Out of the Box (Cutiuta cu surprize), invitat special este detinatorul unui premiu Emmy, Ty Burell (Modern Family), care isi imprumuta vocea personajului Big Jack, o jucarie care-si duce fiul, pe Little Jack, la Doctorita, pentru un control medical. In cea de-a doua poveste, al carei titlu este Rundown Race Car (Masinuta de curse bolnava), Doc ajuta masinuta de curse a fratelui ei mai mic sa-si reincarce bateriile.
In urma feedbackului oferit de parinti si a cererii de pe piata, Disney va scoate in SUA, carti, haine, obiecte pentru petreceri, jucarii, papusi si accesorii cu Doctorita Plusica. Este cea mai rapida lansare pe piata de produse pentru prescolari dupa un serial animat pentru prescolari, incepand din vara aceasta.
Nancy Kanter, Senior Vice President, Original Programming si General Manager la Disney Junior Worldwide, a afirmat: „Serialul corespunde gusturilor micutilor baieti si fete cu varste intre 2-7 ani. In plus, fiind urmarit de copii impreuna cu parintii lor, serialul a creat premisele unui dialog in familie pe tema importantei unei vieti sanatoase si a compasiunii. Un alt lucru important: am aflat si faptul ca animatia ii ajuta pe copii sa scape de frica de doctor pe care atat de multi dintre ei o au. Suntem incantati de faptul ca baieteii si fetitele vor putea sa ii iubeasca si mai mult pe Doctorita si pe prietenii ei si dincolo de ecrane si ca ii incurajam pe copii sa descopere noi obiceiuri de joaca orientate spre educatie si ingrijire.”
Disney Junior s-a lansat pe 1 martie in Romania si ofera zilnic continut pentru micutii cu varste intre 2-7 ani si familiile lor atat pe canalul tv cat si pe site-ul disneyjunior.ro.
Doctorita Plusica are premiera pe Disney Junior in Romania pe 1 septembrie
Despre Disney Junior EMEA:
Noul brand centrat pe invatare, Disney Junior, reflecta legatura emotionala pe care generatii de consumatori o au cu povestile si personajele Disney, atat cele clasice cat si cele contemporane. Disney Junior este acum disponibil in 109 tari, cu 8 fluxuri, in 14 limbi, ajungand astfel in 36,9 milioane de gospodarii din EMEA. Canalul ocupa primul loc in topul cananelor pentru prescolari in 7 din cele 11 tari unde se masoara audienta sa.
Programele Disney Junior ii invita pe parinti sa se alature copiilor lor pentru a trai experienta Disney cu povesti si personaje magice, muzicale si naturale, incorporand in acelasi timp teme specifice de invatare si dezvoltare create pentru copiii cu varste intre 2 si 7 ani. Serialele si animatiile Disney Junior combina inegalabilele povesti Disney si personajele indragite de copii cu procesul de invatare – matematica, limbi straine, nutritie si stiluri de viata sanatoase – precum si cu abilitatile sociale. Prin combinatia de programe de desene animate si actiune live, Disney Junior inspira invatarea prin joc, de la primele notiuni in domeniul matematicii si limbilor straine, la stiluri de viata sanatoasa, cu accent pe dezvoltarea sociala si emotionala. Noul canal celebreaza copilaria incurajandu-i pe copii sa rada, sa cante, sa danseze si, mai presus de toate – sa se distreze.
In prima etapa de dezvoltare a programelor, Disney apeleaza la experti in educatie si dezvoltarea copiilor care analizeaza toate premisele si scenariile inainte de a trece la etapa de dezvoltare propriu-zisa. Viziunea brandului Disney Junior a fost creata in stransa colaborare cu parintii si vizeaza ca intreg continutul sa fie aprobat de mamici.