Dalma Kovacs interpretează coloana sonoră a filmului Disney „Clopoţica şi Legenda Bestiei de Nicăieri”
Studiourile Disney se reîntorc în Valea Ielelor cu o aventură plină de emoţie, „Clopoţica şi Legenda Bestiei de Nicăieri”. Noua poveste explorează mitul antic al unei creaturi de legendă, al cărei răcnet îndepărtat îi aprinde curiozitatea Faunei, buna prietenă a Clopoţicii. Fauna este Zâna animalelor şi nu-i este teamă să încalce regulile pentru a ajuta un animal aflat în dificultate. În limba română, Dalma Kovacs este cea care le oferă copiilor şi nu numai, 3 cântece minunate care ne învaţă să fim toleranţi, şi să nu judecăm o carte după coperţi! În viaţă primim atenţie şi apreciere de unde ne aşteptăm mai puţin, de aceea cei care ne iubesc necondiţionat vor fi mereu acolo pentru noi la locul şi timpul potrivit! Alături de un prieten adevărat este cu neputinţă să ajungi la deznădejde!
„Fauna este un personaj care iubeşte animalele necondiţionat”, spune regizorul Steve Loter.„Însă, câteodată, ea acţionează prea impulsiv, când ar trebui să gândească şi cu capul, nu doar cu inima.” Animalul imens şi cu ochii verzi strălucitori pe care îl găseşte nu este binevenit în Valea Ielelor, iar zânele protectoare sunt hotărâte să o captureze pe bestia misterioasă înainte ca aceasta să le distrugă casele. Fauna, care vede o inimă blândă ascunsă sub acest exterior grosolan, trebuie să o convingă pe Clopo şi pe fete să rişte totul şi să salveze Bestia de Nicăieri, înainte să fie prea târziu.
Dalma interpretează în limba română cântecele „Plutesc” , „Ciudat” şi „Peste mii de ani” , în original cea care interpretează melodiile fiind cântăreaţa scoţiană, KT Tunstall. Versurile sunt compuse de Joel McNeely şi descriu cel mai bine starea de libertate pe care fiecare o simte atunci când este cu adevărat fericit, Dalma încearcă să ne facă să înţelegem că acceptarea persoanelor pe care le-am etichetat ne eliberează şi ne deschide o viziune nouă şi corectă asupra lumii. „Plutesc” este evadarea de care avem nevoie, Fauna ne arată că putem doborî propriile noastre bariere, putem greşi, dar contează să lăsăm totul să vină de la sine, ,, Căci doar aerul mă mai desparte de restul/ Văzduhul doar ştie cum zbor fără ţintă/ În faţa destinului râd eu ‘‘.
„Compasiunea Faunei reprezintă sufletul poveştii”, spune producătorul Michael Wigert. „Ea nu trebuie doar să-şi înfrunte propria teamă, când vine vorba despre creatura monstruoasă, ci trebuie să găsească un mod de a-i ajuta pe alţii să vadă ce vede ea şi să-i înveţe să gândească şi ei cu inima.” „Am vrut să fac un film care să-i facă pe oameni să se simtă ca atunci când urmăreau filme precum «Pinocchio», «Bambi» şi «Dumbo», când erau copii”, mai spune Loter. „Sunt filme minunate, cu multe momente emoţionante, şi am vrut să-i port pe spectatori într-o astfel de călătorie plină de emoţie. «Clopoţica şi Legenda Bestiei de Nicăieri» este un film de acţiune şi aventuri, cu mult-mult suflet”, adaugă el.
Valea Ielelor – casa lui Tinkerbell şi a prietenelor ei – este la fel de cunoscută unora dintre fani precum propriile lor case. Însă realizatorii filmului au simţit că există zone îndepărtate şi încă neexplorate ale aşezării zânelor. Adăugaţi şi o furtună ameninţătoare care creşte treptat de-a lungul desfăşurării poveştii, iar rezultatul final este un aspect cu totul nou, captivant şi subtil de straniu pentru Valea Ielelor.
„Avem frumoasa lume a Văii Ielelor, cu pajişti verzi şi culori vibrante, însă am vrut să avem un contrast cu lumea Bestiei. Aşa că am creat un aspect vizual nemaiîntâlnit în celelalte filme cu zâna Clopoţica”, spune regizorul Steve Loter. Publicul primeşte încă de la început indicii că ceva este diferit în Valea Ielelor, când o cometă verde luminează cerul nopţii. Conform legendei, cometa o trezeşte pe Bestia de Nicăieri, al cărei răcnet îndurerat o atrage pe Fauna în ascunzătoarea creaturii din pădurea care înconjoară Valea Ielelor. „Am analizat lumea Văii Ielelor şi am fost foarte interesaţi de modul în care Bestia putea schimba această lume atât de bine-cunoscută. Şi ne-am dat seama că acest singur personaj determină nu doar noi medii, ci şi un grup de personaje cu totul noi”, spune producătorul Michael Wigert.