Nicoleta Chirica + Dor de romanesc = Iutta - Sfatulparintilor.ro
Ultimele
de 14 ani pentru voi

Nicoleta Chirica + Dor de romanesc = Iutta

Sfatulparintilor » Familie-Părinţi » Frumusețe și stil » Nicoleta Chirica + Dor de romanesc = Iutta
Nicoleta Chirica - credit foto FB

Nicoleta Chirica este fondatoarea brandului Iutta. In 2013, ea a pus bazele proiectului Iutta, un brand din industria accesoriilor cu si despre valorile autentice romanesti. Asa a luat nastere Dor de romanesc, o colectie de marochinarie care surprind esenta folclorului romanesc.
Ce inseamna Iutta si care este cel mai mare dor romanesc al Nicoletei Chirica, aflati intr-un interviu acordat in exclusivitate pe Sfatulparintilor.ro

 

De ce Iutta? Care este semnificatia acestui brand?
Iutta este un brand care aduce un suflu nou in zona fashion din Romania. Venim in peisaj cu multa inovatie, indraznim combinatii neconventionale si inspiram un stil aparte, care sa reflecte toate nuantele unei personalitati puternice. Este un concept care si-a propus sa creeze legatura intre noutate si autenticitate prin motive specifice transpuse in contemporaneitate ce amintesc zi de zi cu mandrie ca ne este Dor de romanesc.
Numele brandului a fost inspirat din antichitate, de la o femeie pe nume Iudita, care a luptat prin frumusetea si intelepciunea sa impotriva abaterii poporului de la adevaratele valori. Apararea autenticitatii a fost punctul de plecare si pentru noi, care ne-am propus sa reinviem spiritul romanesc.

 

iutta

Cum ti-a venit ideea acestui business? Cum ti-l imaginai cand ai pornit la drum si cum difera acum business-ul fata de ceea ce voiai tu la inceput?
Pentru mine, Iutta este un proiect drag, de suflet, gandit de la zero si pornit doar cu multe visuri si ambitie. Impulsul a venit din nevoia de a-mi pune pasiunile si viziunea in scopul de a face o schimbare, de a oferi un produs care ofera mai mult decat o poveste, care sa devina un simbol. Stiam ca iubirea pentru romanesc exista, insa am constientizat o lipsa a valorificarii autenticului din noi. Astfel am inceput sa pun bazele acest proiect, invatand la fiecare pas cate ceva nou despre procesul de creatie, productie, despre vanzare, antreprenoriat si echilibrul dintre viata persoanala si profesionala.
Dupa mai mult de un an jumatate, pot spune ca Iutta a crescut organic in numeroase directii si s-a conturat intr-un brand cu o identitate puternica. A dovedit un potential extraordinar si nu pot decat sa ma bucur ca am avut increderea de a porni pe acest drum. Toate colectiile lansate pana in prezent se armonizeaza si au contribuit la ceea ce suntem acum. Daca la inceput aveam poate doar un plan pe termen mediu, acum obiectivele sunt mult mai clare si mai ambitioase.

Citeste continuarea: 1 2 3

Data articol: 22/12/2014