La inceputul anului Danonino a vrut sa afle mai multe despre mame si astfel a realizat studiul ”Explorarea sentimentelor mamelor” realizat de TNS, companie a Grupului Kantar intre ianuarie și februarie 2014.
La acest studiu au participat 1.210 mame cu bebeluși între 6 și 24 luni din mai multe tari din lume. Mamele participante la acest studiu sunt mame pentru prima data, dar si mame cu mai multi copii, iar varsta bebelusilor este aleasa astfel deoarece in aceasta perioada se contureaza felul de a fi al mamei.
Mama prin definitie este cloșcă, unificatoare de afecțiuni, proprietara unei case zgomotoase, trăiește maternitatea ca pe o provocare, prioritizează bucuria copilului ei, vrea ca bebelușul său să fie autonom, dar nu vrea să renunțe la propria independență, își trăiește maternitatea fără obligații, ar dori să evite întotdeauna pentru el pericolele și riscurile.
Ca si fel de a fi, mamele se impart in 6 mari categorii ca in graficul de alaturi
Toate aceste feluri de a fi s-au restrans in 3 mari tipologii de mame: