Abdomen plat: 7 moduri ca sa dai jos burta fara sa mergi la sala

23 ianuarie 2018, , Vizualizări: ...
abdomen plat - sfatulparintilor.ro- pixabay_com -lose-weight-1968908_1920

Cine nu-si doreste un abdomen plat fara pic de grasime asa cum vedem in reclame? Insa doar gandul de a renunta la mancarea favorita sau de a merge la sala ne facem sa inghitim in sec si sa trecem la un alt canal unde nu mai apar acele dive cu talie de viespe sau acei barbati cu „tablete„. Pana la urma, nu toata lumea este atat de norocoasa sa aiba un corp de vis, ne spunem in gand cu nadufBineinteles ca ne mintim singuri, in general felul in care aratam este exact efectul actiunilor noastre din trecut, insa e mai usor sa dam vina pe altcineva, decat sa facem schimbarile necesare ca sa ne ajute sa ajungem acolo unde ne dorim.

 

Iata 8 cai pe care chiar si cei mai comozi dintre oameni le pot urma pentru a ajunge sa aiba abdomen plat.

 

 

1. Stai in pozitie de drepti

Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5.kg mai slab/a decat in realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist in educatie fizica si sport. Usor de zis greu de facut. Cum s-ar putea trasnforma o actiune singulara intr-un obicei pe termen lung? Rapunsul este: pilates. Potrivit unui studiu intins pe o perioada de 6 luni, pe un esantion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, Pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai usoara metoda de a imbunatati postura practicantilor si intari atat muschii abdominali cat si pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvalui doua exercitii foarte usoare pe care le puteti face fara ca macar sa va dati jos din pat care insa vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre:

a. Sugeti burta. Intinsi pe spate sugeti incet burta. Apasati cu mainile pentru a fi siguri ca ati expirat tot aerul din burta. Dupa care inspirati usor. Repetati de 10 ori.

b. Din sezut cu picioarele indoite. Intindeti-va usor pana atingeti cu pieptul genunchii. Reveniti in pozitia initiala si rasuciti corpul spre dreapta. Repetati miscarea, insa de data aceasta va rotiti spre stanga. Faceti 8 repetari atat la stanga cat si la dreapta.

 

 

2. Mergeti la culcare cu o ora mai devreme. Astfel, a doua zi nu veti fi epuizati. Toti cei care isi doresc sa scape de grasimea care le acopera burta trebuie sa stie un lucru foarte important: alimentatia sanatoasa impreuna cu un program regulat de exercitii fizice ajuta sa va atingeti obiectivul insa numai daca va odihniti suficient. Lipsa somnului favorizeaza cresterea hormonilor de stres odata cu largirea taliei. „Exista legaturi directe intre lipsa somnului, stres marit si cresterea in greutate”, a declarat Michele Olson doctor la Universitatea Auburn. Intr-un studiu realizat de cercetatorii canadiani s-a descoperit faptul ca adultii care dormeau doar 5-6 ore pe noapte aveau cu 35% mai multe sanse sa ia 5 kilograme in plus la greutate si prezentau un abdomen cu 60% mai proieminent decat al persoanelor care dormea 7-8 ore pe noapte.

 

 

3. Renuntati la apa minerala acidulata. Este adevarat ca atunci cand va este sete, apa acidulata pare o binecuvantare. Insa, potrivit nutritionistului Palinski, gazele astfel inhalate vor avea ca rezultat rapid umflarea abdomenului. Tocmai de aceea este indicat sa beti apa plata, cel putin 8 pahare pe zi pentru a fi siguri ca sunteti hidratati.

 

 

4. Cresteti consumul de cereale si proteine. Carbohidratii din cereale nu sunt doar sanatosi insa va ajuta si sa aveti un abdomen de invidiat. O spun cercetatorii de la Pennsylvania State University, care in urma unui studiu au descoperit ca persoanele care consuma regulat cereale integrale scapa de doua ori mai repede de grasimea inestetica de pe burta decat cei care nu manaca deloc cereale. Studiul a demostrat ca cerealele integrale reduc productia de insulina, un hormon care incurajeaza stocarea grasimii, si astfel talia devine rapid mai subtire. Si o cercetare daneza, la care au participat 60 de barbati si femei, a stabilit ca aceia care au urmat o dieta bazata pe cereale integrale, dar cu un surplus de 25% proteina animala, au pierdut in 6 luni de doua ori mai multe kilograme decat cei care n-au consumat cereale insa au avut o dieta bazata pe doar 12% proteine animala.

 

 

5. Consumati pepene rosu la desert. Pepenele rosu este bogat in arginina, un aminoacid care ajuta la pierderea greutatii, potrivit unor studii realizate de Journal of Nutrition. Cercetatorii au descoperit ca soarecilor a care au primit timp de 3 luni un supliment de arginina le-au scazut grasimea corpului cu pana la 64%. Adaugarea argininei in dieta unei persoane creste oxidarea grasimii si a glucozei si favorizeaza cresterea musculaturii care arde mai multe calorii decat grasimea. Tocmai de aceea este indicat ca in timpul verii sa aveti gustari pe baza de pepene rosu, iar in cealalta perioada a anului sa consumati fructe de mare, alune si seminte, de asemenea bogate in acest aminoacid.

 

 

6. Adaugati otetul in dieta voastra. Principala substanta care ofera otetului gustul puternic si mirosul deosebit este si cea care lupta cu succes impotriva acumularii de grasime, sustin studii realizare de Societatea Japoneza de Nutritie. 175 de niponi supraponderali, barbati si femei, cei care au baut zilnic 1-2 lingurite de otet de mere timp de 12 saptamani, au slabit semnificativ si au prezentat un abdoment mult mai suplu in comparatie cu cei care nu au consumat deloc otet.

 

 

7. Mananca incet. Cand suntem stresati avem tendinta sa exageram inclusiv cu mancare sanatoasa. Cercetatorii au legat acest comportament de consumarea unor portii mult mai mari ceea ce conduce automat la o burta proeminenta. Potrivit doctorului Elissa Epel putem scapa de acest obicei savurand fiecare imbucatura, si dand ascultare sentimentului de satietate, ceea ce inseamna automat o scadere a cantitatii ingerate.  (Sursa: prevention.com)

 

 

Foto PIXABAY.COM

Cuvinte cheie:

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comentarii (14)

  1. claudia79 spune:

    FRUMOASE SFATURI VA MULTUMESC

  2. asminasmin spune:

    TOATA LUMEA DE SFATURI DAR GREU SA LE SI PUI IN APLICARE

  3. claudia79 spune:

    imi place pepenele rosu

  4. sima spune:

    Cu vointa reusesti, trebuie sa iti doresti.

  5. cei5pitici spune:

    Uneori, oricat de mult iti doresti nu reusesti…..
    Si eu zic mereu ca mananc mai putin , ca nu mai mananc seara dar, cand mananca copiii daca nu sunt si eu la masa nici ei nu mananca.

  6. 27ralu spune:

    Mama,mama,dar greu e sa slabesti…

  7. mari spune:

    metoda de a a-ti suge burta o practic si eu si pe strada cind merg.

  8. daniela-86 spune:

    fara sport si dieta e cam greu

  9. ramonafr spune:

    Sunt sfaturi foarte bune si usor de pus in aplicare.Mi-am lipit stickere prin casa si la birou care imi aduc aminte sa stau dreapta.Pentru ca am renuntat la sucuri acidulate si beau doar apa minerala plata si cafea fara zahar am mai slabit 2 kg.

  10. celina74 spune:

    eu nu pot renunta la apa acidulata :(… in rest ma pot adapta la restul sfaturilor

  11. IlincaMaria spune:

    Mananc incet de ceva vreme,otetul cred ca il folosim toate…Tresa ai perseverenta ca asa reusesc, eu beau numai apa plata 😛 si iau supliment Chilliburner, e natural si imi taie din pofta de mancare.Cel mai bine asa! :D:D:P

  12. ilariana spune:

    cine nu si-ar dori o astfel de talie?

  13. cerasela spune:

    Asta pentru ajustari pe ultima suta de metri, super sfaturi. Pentu probleme reale cu greutatea cred ca ar prinde tare bine un interviu cu doctorul Copaescu sau un medic nutritionist din echipa lui. Pentru ca nu doar ca ei stiu tot ce poate sti despre slabit in Romania si au gasit si leacul diabetului de tip II cauzat de multele kilograme in plus, dar in ultima vreme se ocupa si de obezitatea la copii si adoslescenti. Are doctorul Smeu un interviu tare intereseant.

Comenteaza

Nume (obligatoriu)

Mail (nu va fi facut public) (obligatoriu)

Website

Meniu