Gradinitele-afterschool BritAcademy sunt situate in Bucuresti, sectorul 2 (str. Olimpiadei nr.36) si in sectorul 6 (str. Rezervelor nr.24C, zona Rosu-Militari).
BritAcademy este afiliata retelei COBIS (The Council of British International Schools) si este acreditata de sistemele de inspectie britanice, cu respectarea standardelor de calitate în educatie.
Gradinitele BritAcademy reprezinta o garantie a unui model educational coerent, care pune accent pe siguranta fizica si emotionala a copiilor, precum si pe dezvoltarea gândirii critice, a abilitatilor motrice si a limbajului.
Copiii sunt antrenati în jocuri si proiecte care încurajeaza cooperarea, învata despre empatie si cum sa-si gestioneze eficient emotiile, stabilind astfel relatii pozitive cu cei din jur.
Acomodarea copilului se face treptat, cu prezenta parintelui la atelierele de joaca.
Atunci cand copiii invata o limba straina si se vorbeste exclusiv in limba straina ei o invata natural, in joaca. Avantajul major este ca ei invata sa gandeasca in limba respectiva; nu e o permanenta traducere dintr-o limba in alta ( cum fac copiii care invata engleza “intensiv”) Asta inseamna ca devin fluenti, comunica usor iar acum cand sunt mici, gramatica o invata la fel cum o invata pe cea a limbii romane, natural. Cei care nu sunt expusi unui mediu in care se vorbeste in limba engleza exclusiv, atunci cand sunt mici, vor invata gramatica la scoala, prin exercitii si va dura mult mai mult sa comunice intr-o engleza corecta, decat daca invata corect, de la inceput.
Prin metoda Total Physical Response copiii invata sa asocieze cuvintele din engleza cu o actiune. Fiecare cuvant este insotit de un gest; copiii inteleg limbajul non verbal si il asociaza cu noul cuvant. Astfel, vor invata sa urmeze instructiuni, sa ceara ajutor, sa isi exprime emotiile, inca din primele zile la gradinita.
Cluburile story time si teatru – sunt destinate dezvoltarii vocabularului si a abilitatilor de ascultare si comunicare. Engleza este vorbita pe tot parcursul zilei ( la masa, in excursii, nature time).
Intr-o gradinita afterschool obisnuita copiii stau pe scaunele si educatoarea le propune o activitate. Cei care nu vor sa participle, se ridica si pleaca, sunt adusi inapoi, pedepsiti daca nu stau “cuminti”, plang, sunt pusi pe scaunul rusinii etc., pana cand sunt obisnuiti sa participle activ sau pasiv la o activitate.
In gradinitele-afterschool noastre educatorii/invatatorii completeaza fisele de observatie in primele saptamani. Aceste fise evidentiaza modalitatile optime de invatare/predare. Sunt copii vizuali spatiali (cei care retin harti) auditor secventiali (cei care retin lucrurile intr-o ordine logica) sau kinestetici.(cei care invata prin miscare)
Copiii invata mergand, prin dans, prin auz, vaz, miros; nu doar stand pe scaunele si ascultand pe cineva. Copiii care stau frumos pe scaunele la gradinita nu sunt adaptati, ci au invatat sa renunte la a avea initiative, la a intreba, la a fi curiosi. Au invatat sa nu mai invete.
In gradinitele/afterschool BritAcademy se propun mai multe activitati in acelasi timp. Copiii aleg ce ii intereseaza, iar educatoarele/invatatoarele “ii ghideaza”. Adica notiuni matematice se fac cu toti copiii; dar unii aleg sa numere fluturasi, altii scarile pe care le urca.
Unii isi exprima emotiile prin dans, altii invata felurile de mancare in timp ce mananca. Unii invata despre empatie atunci cand isi ajuta un coleg, altii prin povesti.
Ramona Glodeanu- 0740329105 BritAcademy Bucuresti
Andra Constantin- 0765493805 BritAcademy Rosu
Cuvinte cheie: Gradinita-afterschool BritAcademy