7 pozitii de yoga pentru o viata sexuala mai buna

03 septembrie 2018,
Vizualizari: 3.939, 1 azi
Problemesex.ro - griji sex femei

De secole oamenii sunt interesati de imbunatatirea vietii sexuale. Tocmai de aceea sarlatanii care promit luna de pe cer au stors multi bani de la cei creduli in schimbul promisiunii ca vor bucura acasa de partide de sex mai bune.

Si in prezent, solutiile care sporesc placerea se afla la mare cautare. Insa pretul lor este piperat. Exista si optiuni mult mai ieftine, cu rezultate foarte bune.

Este vorba de un set de exercitii de yoga create special pentru cei care doresc o imbunatatire a performantelor sexuale.

 

Iata cateva sfaturi pentru a va putea bucura cu partenerul un sex mai bun.

 

 

 

Arcuirea coloanei vertebrale pentru un sex mai bun

Sprijina-te de podea in maini si in genunchi.Mainile trebuie pozitionate la nivelul umerilor iar ghenunchi sunt la acelasi nivel cu soldurile.

Cand inspiri, arcuieste-ti spatele si priveste in tavan. Cand expiri, lasa-ti capul sa cada in fata, astfel incat barbia sa atinga pieptul. Repeta de 6 ori, marind de fiecare data viteza de executie a fiecarei miscari. Cea mai rapida trebuie sa fie ultima repetare.

 

 

Exerseaza pozitia cobrei pentru a te bucura de sex cu partenerul

Aseaza-te cu fata in jos cu picioarele apropiate si cu degetele de la picioare indreptate in spate. Mainile trebuie puse pe podea aproape de corp. Pe masura ce inspirati aer, impinge incet cu mainile, ridicand capul si pieptul de la podea si dandu-va capul in spate. Ramai sus timp de 10-20 secunde, dupa care revii usor in pozitia initiala.

 

 

Pozitia copacului ajuta la imbunatatirea vietii sexuale

In picioare corpul drept cu picioarele apropiate. Ridica piciorul drept. Usor membrul drept punand talpa piciorului pe interiorul pulpei stangi. Ridica mainile deasupra capului la distanta umerilor, cu palmele una spre cealalta. Tineti umerii jos. Repeta, de data aceasta stand pe piciorul drept si ridicandu-l pe celalalt.

 

 

Pozitia fluturelui te ajuta la sex

Acest exercitiu antreneaza mai mult mobilitatea muschilor din zona interioara a coapselor si tonusul acestora. Va asezati pe podea, va lipiti talpile si incercati sa aduceti bazinul cat mai aproape de talpile fixate pe podea. Urmatoarea etapa a exercitiului consta in lipirea genunchilor de podea. Apasati cu palmele genunchii in mod repetat si rapid (cu miscari asemanatoare aripilor fluturasului) pana cand veti ajunge sa atingeti cu genunchii podeaua. Ultima etapa a exercitiului consta in atingerea talpilor cu trunchiul. Trageti cat mai mult trunchiul peste picioare pana cand reusiti sa le atingeti si ramaneti ulterior in aceasta pozitie 2-3 minute.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , ,

Gradinita
Blossom Salon
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Problemesex.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole