Sarcină/Preconcepție

Vreti sa concepeti un copil? Alimente care sporesc fertilitatea

Doriti sa aveti un copil si nu reusiti? Ati facut toate analizele medicale si nici unul dintre voi nu are probleme de fertilitate? Atunci este posibil ca dieta sa va tina pe loc. Iata ce ar trebui sa mancati conform specialistilor site-ului goodtoknow.co.uk.

 

Este posibil ca fructele si legumele pe care le consumati, precum si carnea sa fie infestate cu substante chimice, hormoni de crestere si antibiotice care sporesc productivitatea, dar reduc fertilitatea. Asa ca n-ar fi rau sa va indreptati atentia catre alimentele organice. Acestea nu contin pesticide si au un aport sporit de nutrienti.

 

De asemenea, se estimeaza ca 80 de procente din zincul continut de grau este eliminat pentru ca painea facuta din faina alba sa fie proaspata mai mult timp. Concluzia, consumati numai cereale integrale, zahar sau orez brun etc.

 

N-ar fi rau nici sa reduceti cantitatea de cafea, bauturi energizante sau ciocolata. Consumul lor a fost pus in legatura directa cu scaderea fertilitati. Beti in schimb cel putin 8 pahare de apa pe zi, dar si ceaiuri de plante care sa elimine toxinele.

Zaharul in exces face si el rau. Glicemia ridicata creste nivelul de adrenalina din corp, substanta care blocheaza producerea de progesteron. Iar progesteronul ajuta in sarcina. Ce aveti de facut, in acest caz? Sporiti aportul de fibre din alimentatia voastra. Pentru ca echlibreaza nivelul glicemiei, fibrele sunt indicate in alimentatia persoanelor care vor sa conceapa un copil.

 

Renuntati la grasimile nesanatoase si consumati-le in schimb pe cele din carnea de peste (macrou, somon etc), dar si pe cele din seminele de floarea soarelui sau de dovleac.

Nu numai femeile trebuie sa fie atente la ceea ce mananca. Ci si barbatii. Pentru a imbunatati calitatea spermei, acestia trebuie sa se asigure ca dieta lor contine vitamine precum:

Seleniu: alune, orez brun, ceapa, usturoi

Zinc: carne, peste, oua, seminte de dovleac, cereale integrale

– Vitamina C: citrice, kiwi, broccolli, varza

Vitamina B12: peste, oua branza

Vitamina E: nuci, seminte, oua, legume cu frunze verzi (salata, broccolli, varza etc).

 

Barbatii trebuie, de asemenea, sa reduca consumul de alcool, cafea, bauturi energizante, care afecteaza numarul spermatozoizilor.

 

Vizualizări: 13548
 

Cuvinte cheie: , ,