Shop
Ultimele 100 de articole

Atentie la cantitate! 4 alimente foarte sanatoase, dar care te ingrasa

22 octombrie 2015, , Vizualizări: 20,215
fructe ingrasat - sfatulparintilor.ro - foter_com

Cu siguranta ai auzit despre aceste alimente, cat sunt de sanatoase si cat de multe beneficii aduc organismului. Iti protejeaza inima, stomacul, iti dau energie, tin radicalii liberi departe etc. Insa atunci cand le consumi trebuie sa fii atent la un aspect destul de important: ingrasa. Asadar, daca tii la silueta ta, ai grija sa nu consumi in cantitati mari urmatoarele alimente.

 

 

1. Alune si migdale

Alunele contin fibre si sunt delicioase. Sunt un mix perfect de proteine si acizi grasi omega-3, care iti vor da o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Cu toate acestea, in cantitate mare, alunele sunt un pericol pentru silueta. Ca sa tii kilogramele sub control, nu trebuie sa mananci alune mai mult de trei ori pe saptamana, iar numarul acestora sa nu depaseasca 28, la fiecare servire. Aceleasi lucruri sunt valabile si in cazul migdalelor. Consuma nu mai mult de 22 de migdale, de doua, maxim trei ori pe saptamana, pentru a avea o inima sanatoasa, fara sa sabotezi talia.

 

 

Te mai poate interesa si

 imagine-?cs=995012

 

2. Avocado

Un avocado contine 15 grame de grasimi nesaturate (sanatoase) si 2 grame de grasimi saturate (nesanatoase). Avocado este bogat in vitaminele C si K. Este perfect in salata sau in sandwichuri. Insa, o jumatate de avocado are 160 de calorii. Daca vrei sa te bucuri de o inima sanatoasa, dar si de o talie de viespe, nu manca mai mult de un sfert de avocado, la o servire.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , ,

Loading...
Organic India
Disney
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu