Shop
Ultimele 100 de articole

Top 12 alimente vitale pentru copii. Cum sa faci diferenta intre ce e bun si ce nu e bun pentru copilul tau!

15 septembrie 2017, , Vizualizări: ...

Alimentatia copiilor este preocuparea numarul unu a parintilor. Atunci cand orice familie isi intocmeste un top al alimentelor pe care le consuma sau le prefera, intotdeauna apare subiectivismul firesc; fiecare dintre noi preferam sa gatim sau sa ne hranim copiii cu anumite alimente pe care le avem mai la indemana sau sunt intrate in rutina.

 

Cu toate acestea, exista o lista de alimente recomandate pentru sanatatea intregii familii pe care specialistii de la www.askdrsears.com ni le recomanda. Ei spun ca scopul este sa umplem farfuria cu mancare de inalta calitate nutritiva, dar cu o cantitate relativ mica de grasimi si calorii.

Ca sa apara in topul acestor specialisti in nutritie de familie, un aliment trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:

 

Iata mai jos topul alimentelor pe care e important sa incercam sa le includem in prepararea meselor de zi cu zi pentru membrii familiei si a nutrientilor continuti de acestea in cantitati insemnate:

 

 

 

 

 

ALTE ALIMENTE FOARTE IMPORTANTE

 

·        Migdale – proteine, fibre, riboflavonoizi, calciu, zinc, fier, vitamina E, grasimi nesaturate;

·        Anghinare – proteine, fibre, vitamina A, vitamina C, tiamina, niacina, acid folic, calciu, zinc si fier;

·        Brocoli – vitamina A, vitamina C, acid folic, betacaroten, fitonutrienti anticancer, vitamina K;

·        Pepene galben – carotenoizi, vitamina A, vitamina C, betacaroten;

·        Usturoi – foarte sanatos pentru inima; fitonutrienti anticancer;

·        Portocala – fibre, calciu, vitamina A, acid folic, vitamina C, carotenoizi;

·        Papaya – fibre, vitamina C, acid folic, carotenoizi;

·        Unt de arahide – proteine, fibre, niacina, zinc, vitamina E;

·        Ardei (gras si iute) – vitamina A, vitamina C, vitamina B6, acid folic;

·        Grapefruit rosu – vitamina C, fibre, carotenoizi;

·        Seminte de floarea soarelui – proteine, grasimi nesaturate, fibre, niacina, acid folic, fier, zinc, seleniu, vitamina E;

·        Curcan – proteine, niacina, vitamina B-12, fier, zinc.

 

Care aliment din lista de mai sus reusesti sa il dai cu succes copilului tau? Cum il prepari ?

Cuvinte cheie: , , , , , ,

Loading...
Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro. Citeste politica de confidentialitate.

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Meniu