Familie-Părinţi/Alimentatie sanatoasa

Top 10 alimente care iti cresc coeficientul de inteligenta

12 august 2013, , Vizualizări: ...
sfatulparintilor.ro - Top 20 alimente care iti cresc coeficientul de inteligenta – prima parte

Cine nu-si doreste sa aiba un coeficient de inteligenta mai ridicat azi decat l-a avut ieri. Pana la urma este in legea firii ca oamenii sa-si doreasca sa evolueze, iar dorinta de a avea un coeficient de inteligenta mai mare este naturala. Iar pentru asta sunt persoane care aplica tot felul de strategii complicate. Doar ca uneori, unele elemente de baza pot avea rezultate asemanatoare sau chiar mai bune decat acele strategii. Creierul uman iubeste mancarea. Si are nevoie de combustibil de puternic pe care il obtine din grasimile de calitate, antioxidanti si cantitati mici de carbohidrati din cei mai buni carbohidrati.

Calea pentru un creier care sa functioneze la capacitati ridicate este presarata cu grasimi Omega 3, antioxidanti si fibre. Iata cele 20 de alimente pe care ar trebui sa le consumi regulat pentru a impulsiona creierul:

 

 

Coeficientul de inteligenta este ajutat de catre avocado

Incepe ziua cu un mixt de proteine si grasimi calitatea construind astfel o baza excelenta pentru o zi plina de energie. Iar avocado cu oua jumari le produc pe amandoua: grasimile mononesaturate imbunatatesc circulatia sangelui ceea ce este esential pentru functionarea optima a creierului.

 

 

Afinele fac minuni la coeficientul de inteligenta

Aceste fructe de padure sunt excelente atat pentru tine, cat si pentru creierul tau. De vreme ce afinele sunt bogate in fibre si cu un index glicemic scazut nu prezinta nici un pericol pentru diabetici. Afinele sunt cele mai bune fructe pentru creier: exista o legatura directa intre consumul lor si reducerea riscului de Alzheimer, s-a demonstrat stiintific ca imbunatatesc abilitatile de invatare si sunt cele mai puternice alimente anti-stres pe care le poti consuma.

 

 

Somonul salbatic ajuta marirea coeficientului de inteligenta

Grasimile Omega 3 sunt esentiale pentru creierul tau. Aceste grasimi benefice sunt legate de imbunatatirea functiilor cognitive si a atentia, reduc riscul bolilor mentale degenerative (precum dementa), imbunatatesc memeria si reduc depresia, anxietatea si hiperactivitatea. Somonul salbatic este o sursa premium de Omega 3.

 

 

Coeficientul de inteligenta este influentat pozitiv de nuci

Nucile contin proteina, sunt bogate in fibre si grasimi benefice. Daca ai nevoie de un plus de energie, nu vei avea o alegere mai buna decat nucile. Complexul de carbohidrati din nuci te vor anima in vreme ce grasimile si proteinele te vor sustine. De asemenea, nucile contin foartre multa vitamina E care este esentiala pentru functiile cognitive.

 

 

Semintele sunt alegeri excelente atunci cand vorbim despre coeficientul de inteligenta

Indiferent ca vorbim de semnintele de floarea soarelui, de susan etc., toate contin o multime de proteine, grasimi benefice si vitamina E precum si antioxidanti si magneziu excelente pentru functionarea la capacitati mari a creierului.

 

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Cuvinte cheie: , , , ,

Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro
Gama completa de triciclete pentru copii pe Nichiduta.ro

Recomandări

Comentarii (4)

  1. silviam spune:

    Sunt multe alimente pe care le putem consuma fara probleme si foarte sanatoase.

  2. lyana8520 spune:

    nuci, fasole, seminte consum. Cafea nu beau, cam atat…dar totusi sunt multumita 🙂

  3. ananaghi spune:

    unele sunt mai greu de gasit,altele chiar la indemana

  4. marinec spune:

    nu e nimic nou pana si eu stiam ca de la cafea, seminte si fasole veii mai „destept’…asta e teoria ca practica…

Comenteaza

Meniu