Familie-Părinţi/Alimentatie sanatoasa

Mâncăruri pe care le poţi alege atunci când vei să slăbeşti

sanatate mancare -sfatulparintilor.ro - pixabay_com

Toată lumea vrea să fie în cea mai bună formă posibilă în concediu. Să ţinem dieta nu prea ne place. Şi de altfel nici nu este bine pentru organism.

Aşa că putem alege să mâncăm în continuare bine, însă să punem accent pe acele mâncăruri care nu au un aport mare de calorii. Adică acele mâncăruri care au sub 100 de calorii la 100 de grame. Sau un pic mai mult, dacă este cu adevărat ceva bun din punct de vedere nutritiv. Uite câteva dintre recomandările noastre:

 

Micul dejun pentru slabire

Ardei umpluţi cu brânză şi mărar – 50 de calorii la 100 de grame

Pentru micul dejun îţi recomandăm ardei umpluţi cu brânză de vacă. Adaugă în brânză şi câteva verdeţuri, pentru un gust mai bun. Şi nu vei regreta.

Drobul – 100 de calorii la 100 de grame
Obişnuim să nu îl facem prea des, pentru că este complicat de făcut. Însă ar trebui să schimbăm asta. Pentru câţi nutrienţi aduce, drobul conţine foarte puţine calorii.

Pranzul, pentru slabire

Ciorbe si supe
Fără nicio grijă îndreaptă-te către ciorbe, borşuri şi supe. Desigur, şi aici trebuiesc respectate câteva reguli. Poţi pune carne, însă lasa untul şi smântână sunt nerecomandate. Deci fără ciorba de burtă sau supă de pui a la greque.
Ciorba de fasole – 27 de calorii pentru o întreagă farfurie

Şi borşul de pui este cam tot la fel. Dacă îl faci de loboda sau varza este chiar şi mai puţin. Desigur, nu strica totul adăugând o lingură de smântână. Dacă îţi place gustul, adăugă una de iaurt, este la fel de bună şi cu mai puţine calorii.

Citeste continuarea pe GASTROPEDIA.RO[2].

 

Endnotes:
  1. Ardei umpluti cu branza: http://gastropedia.ro/recipe-items/ardei-umpluti-cu-branza/
  2. GASTROPEDIA.RO: http://gastropedia.ro/mancaruri-pe-care-le-poti-alege-atunci-cand-vei-sa-slabesti/
 

Vizualizări: 188
 

Cuvinte cheie: